Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma relationsdagbok

older comments

Ämnesstartare

åh var tvungen att regga mig igen för att få skriva om en granne

Bor på ett ställe va o typ de e ba "ungdom" som får bo här sen blir man utslängd o så va
o typ nu har de oxo kommit mkt nyanlända o så som int pratar så mkt svenskat o typ många av dom e astrevliga o en del fett djävla läskiga o så. Vet int om de e yngre som lånar ut sina lägenheter elr om de e kommun som bestämt va. fast fett tråkigt då de bott sjukt mkt tjejer här 🙁

Men åh typ en asroli tant som ALLTID ALLTID ALLTID tvättar
men de roliga e att typ när jag kommit hem (på mornarna när ja jobbade) o så hör jag hur hon får panik inne i tvättstugan (som ligger utanför lägenheterna) och verkligen slänger upp dörren och tokspringer in i sin lägenhet, första gångerna fick jag fan panik. Och när jag mött henne mitt i korridoren så har hon också tvärvänt och sprungit in. Men sist så höll hon på ramla ihop när hon sprang in i dörrkanten och så tittade hon upp och ja hade mitt "Va hände, är du okej, jag bryr mig, vad ska jag göra"-ansiktsuttryck o så log hon o så hälsade vi och så började hon skratta asroligt(gulligt) innan hon med all världens fart sprang in i lägenheten. Tardig

SvaraCitera
Ämnesstartare

Och så har jag en annan utländsk snubbe te granne som ser så djävla sjukt snygg ut men han ser också fruktansvärt elak ut! Alltså typ nån jag skulle kunna tänka mig är djävulen ifall man såg en skräckfilm. Verkligen läskigt ansikte.. fast ändå så djävla fruktansvärt snygg?? Någon som aldrig hälsade och höll aldrig hissen elr höll aldrig upp dörren när jag kom bakom 🙁 Men nu när jag börjat röka igen så har vi stått ute mkt tillsammans o ba rökt o tittat på tjejer o han har

fan vad jag ofta skrivit om grannar

såg grannen som jag blev lite "åhå" utav första månaderna jag bodde här o typ skrivit ett brev te henne fö att ja råkade ta hennes tvätttid o ville be om ursäkt o sånt o typ så som ja e så gjorde ja ett fint hjärta i slutet tror jag, utan att mena nått omg!! typ hon blev stor ett tag o men nu e hon fan skitsmal igen o typ asgullig o ser mysi ut. trodde int att hon bodde kvar faktiskt Söt gillar verkligen hur blyg hon blir så fort man möter henne. påminner om kvinna i asbra turkisk serie.

546c9d38f493b814acebc5ad.jpg Hjärta

o en granne kom ut o ställde sig framför mig o började stretcha o ja ba satt där som ett fån
de kändes som att hon typ trodde att ja skulle säga nått men ja kunde int säga nått när hon titta på mig pga tyckte de va konstig situation. 

åh har oxo en skitsnygg granne me hund som verkar så djävla den typ ja vill ha när de gäller personlighet typ apsocial o astrevlig o typ känns "stark" i sin person o så. synd att hon e så djävla snygg dock.. den personlighet+snygg brukar int gilla mig. antingen snygg+velig personlighet elr fin+bra personlighet elr retard+retard

ok börjar känna av att ja måste börja dejta igen :d men nu har ja int pratat me folk alls undr tiden ja jobbade mkt nätter o typ vågar knappt säga "hej" te folk.. verkligen gått tillbaka till noll. tror oxo att som nybliven arbetslös så kmr självförtroendet gå ned asmkt

SvaraCitera
penja

En nära verkar stressad och mår dåligt just nu. Hoppas hen klarar sig. Bryr mig om hen. 

SvaraCitera

Är rädd för att lätta hjärtat runt mina nära, så bär på alla känslor och all skit tills jag brister av gråt och panik och knappt kan andas.

Men det är såhär, jag är förlovad sen några år tillbaks och vart med samma partner i snart 6år. Jag har alltid haft trust issues till max sen tidigare partners som inte vart så snälla, jag har berättat detta för min nuvarande när han för några år sedan sa att han hoppades att jag kunde lita på honom (han har nämnt det fler ggr från och till efter det), han försäkrade mig om att jag absolut kunde lita på honom dessutom, men började inte göra det där och då självklart utan tilliten har växt fram mer å mer. När jag tillslut kände att jag kunde lita på honom till tusen, så fick han allt att rasa när han var otrogen och låg med en annan tjej..
Kände mig så äckligt krossad, pratade inte med honom på 2v efter det mer än vissa ord, vissa dagar. Han sa att han inte brydde sig längre, han sa fuck you, att jag kunde dra om jag ville, han sa att vi skulle göra slut osv osv, jag sa åt honom att tänka efter noga, för jag kommer inte springandes tillbaks när han gett upp allt vi har byggt upp och skapat bara sådär. Han var tyst i två dagar, bad sen om ursäkt för allt, han hade lugnat ner sig, och tänkt efter, och frågade om jag ville träffa honom så vi kunde prata ut. Jag gick med på det, vi träffades, men kunde knappt röra honom, det kändes som han tillhörde någon helt annan helt plötsligt, det kändes inte som min karl, eller min kärlek, men där var han. Jag stannade hos honom några dagar, och efter två dagar hos honom stog tjejen han hade legat med utanför hans hus, sittandes i sin bil, jag skrek på honom, frågade allt som dök upp i huvudet, men han sa att hon inte kunde ta ett nej, att hon var ett misstag och att han ångrade sitt misstag stort, men hon dök upp överallt, utanför hans jobb, utanför hans hus, på stan överallt vi gick osv, fick ryck, sa att om hon var ett misstag och han vill ha mig kvar och jobba på allt så ska han be henne backa, och säga upp kontakten heeeeelt, han gjorde det. Det var tyst ett tag, sen börja hon tracka mig överallt, sociala medier osv. Jag genomled det, nu är hon tyst igen, men killens och min relation är endå inte vad den var självklart, mina trust issues är skyhöga men jag försöker, jag älskar honom otroligt mycket, och innan det här har vi endå haft det otroligt bra. 
Men några veckor efter han var otrogen, började en kille prata med mig, vi pratade hela tiden nästan, han var som jag, hade själv gått igenom massa liknande, han förstod mig, och i allt det jobbiga dramat fick han mig att le, han frågade mig saker som inte många gör. Vi pratade och pratade, och lärde känna varann bättre och djupt känslomässigt, vi har pratat i snart ett år, inte varje dag längre dock, men endå rätt ofta, och jag vet inte om jag börjat falla för honom, jag tror det, vet dock inte om det bara är en såndär crush som försvinner sen, eller om det är for real.. har aldrig rört honom eller något liknande så är inte otrogen mot min nuvarande, det känns som ett jävla dilemma, vill vara med min nuvarande för jag älskar honom, men kan inte riktigt förlåta hans misstag trots att det gått ett år, det var inte såhär vår kärlek skulle vara... har såna enorma skuldkänslor för att jag har lite känslor för andra killen, tror jag känner känslor för nån annan för att min nuvarande gjorde som han gjorde, hade aldrig dragits åt det här hållet annars, men i vilket fall..  jag vet inte vad jag ska ta mig till, jag vet ingenting.

Det här blev en hel bibel, ingen behöver läsa den eller så, ville bara lätta mitt hjärta lite, tack. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Fan det var extremt många skumma människor utanför och i entrén. 🙁
Så jobbiga steg asså..

känner mig något missanpassad med tanke på att jag alltid går med mina stora och gigantiska "vinterskor" Rodnar Fått skavsår utav mina converse och jag måste låta fötterna vila eller köpa lite mer skonsamma skor.

Såg också att min granne, han som ser ut som djävulen fast sjukt snygg, bor tillsammans med tre andra snubbar Gråter Fan vad jobbigt, förstår nu varför han sitter ute på balkongen och röker hela dagarna Ledsen Även att han satt där när jag gick ut och rökte kl 5-6 imorse Rodnar Har börjat se detta som ett hinder då jag gärna vill sitta där och få lite sol på mig, men att det skulle kännas djävligt konstigt att sitta flera timmar bredvid varandra utan att egentligen säga något?

SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Skulle behöva något att likna en umgängeskrets. hade nog mått betydligt bättre av det, av att kunna prata om saker.. eller bara umgås eller va vet jag. ändå är jag bara rädd för det. Förlamas för att jag vet att det inte går.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Relation till köket
Mycket mycket ostabilt.

Det dummaste jag gjorde i slutet av förra året var att köpa 2st 2L med havregrynsgröt, trots att jag åt 2-4 portioner varje morgon, så blev det att ena paketet hamnade längst bak i skafferiet under en längre period och för någon vecka sedan så upptäckte jag småkryp som rände runt på köksbänken. Öppnade skåpet och såg ett par till, för att sedan rycka till och börja springa runt i lägenheten när jag öppnade och såg hur det verkligen kröp omkring en djävla massa kryp i det oöppnade havregrynsgröt-paketet. Men tydligast var en påse fylld med socker som det såg ut att vara flera hundra småkryp i Ledsen

Värsta var nog när jag kollade i ett paket med hårdbrön och ba "åh, inget där.. då har jag inte fått i mig något" men så stod jag och stirrade ned i paketet ett tag till och såg att det kröp omkring så sjukt många i skårorna på mackorna... AHDHASDBASHBDASBFASfbsdvnbcvbcvjdfg Gråter

Antar att det var mjölbaggar 🙁 typ baby elr medelålders-baggar

Men ah, grovstädade och har inte vågat ha något alls i skafferiet. Allt trängs i min kyl just nu!
Inte sett nå fler kryp men herregud.. första gången asså, kmr minnas de för livet. Jobbiga nu är att så fort det känns som att det kryper något på mig eller om det ibland sticks till, vilket det gör lite då och då, så får jag nästan panik och börjar storstäda.

ganska ointressant
fast jag har inte haft så mycket intressant att säga just nu senaste fyra fem åren

SvaraCitera
time
 time

Hjärta

SvaraCitera
höna

fasiken

fast jag har inte haft så mycket intressant att säga just nu senaste fyra fem åren

Hjärta

hej fasiken! hoppas du mår bra

SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

Hjärta

hej fasiken! hoppas du mår bra

hej de e bra Rodnar
hoppas att de e bäst me dig o att du äger studierna o inte saknar sthlm allt för mkt!!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Men åh klarade inte av att hålla mig från min cigg!
Vågade mig ut trots att det känns fett obekvämt med fem snubbar sittandes där

Fan vad mysigt dom hade det Gråter Fem snubbar som sitter och röker och dricker nått som såg ut som kokhett rött te som luktar asgott, stort ljus på bordet. Åh så sexigt när det rycker från drycker sådär Gråter Så fina koppar med Gråter Och varma stickade tröjor hade dom på sigGråter

BARA SKRIKER MYS MYS MYS

vill också ha te-party GråterGråter

Vill lära mig arabiska... fan vad jag ångrar att jag inte tagit åt mig utav de få ord/meningar tjejer försökt lära mig Gråter Då hade jag suttit och snackat med dom hela kvällen hela natten hela morgonen!!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Men man får ju akta sig så att man inte bli vän med utländska män
Då kanske dom börjar ringa på och fråga ifall man vill hänga

en pursvensk hade ju smsat elr frågat en månad innan

Okej, inte så realistiskt. Men jag hade seriöst fått panik ifall det faktiskt blev så att folk började ringa på min dörr. LOL GråterHjärta

SvaraCitera
Ämnesstartare

Leker jag med tanken så känns det lite som då man stirrar in i ett bläcksvart fönster.
Man förväntar sig inte att det ska dyka upp ett ansikte.. men ändå känns det rätt spännande när man tänker , "tänk om?", så man fortsätter stirra.

Så tappar man fotfästet och blicken vänder sig hastigt ned mot marken innan man återigen för blicken tillbaka till fönstret och blir panikslagen av att se sitt eget ansikte. GråterGråter

SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska inte stirra på dörren...

SvaraCitera
Ämnesstartare

HA!!!

jag ser inte ens dörren härifrån

SvaraCitera
older comments