Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma relationsdagbok

older comments

Ämnesstartare

vonKissekatt:

Jo det är det det gör. Speciellt när jag vill säga grejer om hans kost osv. 
Ja känner igen lite, så tänker man att en dag kommer jag aldrig ha någon som heter pappa i min telefonbok mer. Uhu.

Mm just det där med att en dag finns han inte längre tar hårt på en 🙁 Ba försvinna.. som att han aldrig funnits. Tycker hela det här med att dö är ganska konstigt.. de jag känt som dött har jag sörjt i ett par år.. nu minns jag dom knappt trots att man dejtat/släkt osv. Tror inte att det blir så att man helt glömmer en förälder men jag tänker mig att jag kommer glömma bort en hel del Ledsen 

När det gäller dom som redan dött så är det ganska skönt att jag inte minns dom, på ett sätt. Lättare att bara gå vidare. Vilket jag också tycker är ganska "sjukt" på ett sätt, men bra. 

ah fan va konstigt det ska vara

hoppas att han börjar träna igen så att han får sin 60åriga vältränade kropp igen

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

haha vilka? 😀

just i det här området borde jag ha skrivit "EN tidigare umare" Rodnar 
Ingen aning om vad hon hette på um mer än att vi möttes här 2008 elr 2009 och att vi båda nog höll oss i bakgrunden och bland alla bloggare.

Nojjar som fan för jag va fett omogen o gjorde bort mig totalt under vår tid tillsammans Gråter
Kmr nog ångra mig hela livt 

SvaraCitera
Ämnesstartare

behappyok:

just i det här området borde jag ha skrivit "EN tidigare umare" Rodnar 
Ingen aning om vad hon hette på um mer än att vi möttes här 2008 elr 2009 och att vi båda nog höll oss i bakgrunden och bland alla bloggare.

Nojjar som fan för jag va fett omogen o gjorde bort mig totalt under vår tid tillsammans Gråter
Kmr nog ångra mig hela livt 

meh berätta mer!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

meh berätta mer!

ne 

SvaraCitera
Ämnesstartare

behappyok:

ne 

Ledsen ursäkta då..

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Ledsen ursäkta då..

Ledsenlugnt

SvaraCitera

behappyok:

Mm just det där med att en dag finns han inte längre tar hårt på en 🙁 Ba försvinna.. som att han aldrig funnits. Tycker hela det här med att dö är ganska konstigt.. de jag känt som dött har jag sörjt i ett par år.. nu minns jag dom knappt trots att man dejtat/släkt osv. Tror inte att det blir så att man helt glömmer en förälder men jag tänker mig att jag kommer glömma bort en hel del Ledsen 

När det gäller dom som redan dött så är det ganska skönt att jag inte minns dom, på ett sätt. Lättare att bara gå vidare. Vilket jag också tycker är ganska "sjukt" på ett sätt, men bra. 

ah fan va konstigt det ska vara

hoppas att han börjar träna igen så att han får sin 60åriga vältränade kropp igen

är mest rädd för att aldrig komma över det och inte kunna klara mig själv. bli ett litet barn igen. 

höppas att min också gör. 

SvaraCitera

så va man singel igen Gråter

SvaraCitera

HannizZ:
så va man singel igen Gråter

🙁 kram!

SvaraCitera

019linnea:

🙁 kram!

Tack!

SvaraCitera

känns bra på typ alla fronter som jag bryr mig om

SvaraCitera
penja

Ni vet när man har det bra, och så hör nån jävel av sig som man precis lyckats sluta tänka på. Man pls, its too late.

SvaraCitera
Ämnesstartare

jisses tror att jag såg världens finaste tjej på torget

:p

inge babe elr snyggsnygg
perfekt ansiktsform
galet fint skratt och leende
vrkligen sån typisk flickvän 

hade vela va den som tala me henne på andra sidan telfn

Rodnar

SvaraCitera
Ämnesstartare