Jao
mm det rätt gött där på det viset. Fast typ, begränsande också då det finns så mycket möjligheter D:
och alla är typ så små, unga. Alla tjejer i ens egen ålder är ju typ affärskvinnor eller kassörskor och skulle aldrig drömma om att vara med en loser som en själv. Så aa..
Tickstart: skulle aldrig drömma om att vara med en loser som en själv
Sluta vara en loser då, bara att förbättre de områden som du anser gör dig till en. 
(Har dessutom svårt att tro att man kan vara en fullfjädrad loser med din skäggväxt!)
Hajpojken:
Sluta vara en loser då, bara att förbättre de områden som du anser gör dig till en.(Har dessutom svårt att tro att man kan vara en fullfjädrad loser med din skäggväxt!)
lol tack, ja jag vet. Tycka synd om sig själv är för feminister, inte män som jag.
Jodå ska bli entreprenör och miljonär såsmåningom, men har lite motivaitonsbrist för tillfället
Men som sagt, har lite dålig fantasi vad gäller att gå fram till random människor och ragga på dem. Extremt olikt mig är det.
Men det är bara att förbättra, inget kommer av sig självt här i livet.
Undra om någon såg mig på det där sättet när jag jobbade i kassa...en termin i gymnasiet

PMR:
Undra om någon såg mig på det där sättet när jag jobbade i kassa...en termin i gymnasiet
säkerligen!
tror alla blir lit "<3" i folk som sitter i kassor pga alltid ska va trevliga osv
minus de bittra djvlarn
aha då är det inte lönt att bli kassörska då
Min granne bjöd på middag, sen spelade vi Mario kart.
Trevligt
Förutom att den jäveln vann
Har blivit moster 

Har blivit singel
båda inom 5 dagar
vad händer??
vonKissekatt:
grattis!
Tack!
Det är märkligt när typ det bästa och värsta i mitt liv hittills händer samtidigt. Blir typ neutral??
Bell:
Tack!Det är märkligt när typ det bästa och värsta i mitt liv hittills händer samtidigt. Blir typ neutral??
Uh förstår. Men du kommer må bättre snart och då finns ju bebis där!