Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma relationsdagbok

older comments

Ämnesstartare

Jao

SvaraCitera
Ämnesstartare

mm det rätt gött där på det viset. Fast typ, begränsande också då det finns så mycket möjligheter D:
och alla är typ så små, unga. Alla tjejer i ens egen ålder är ju typ affärskvinnor eller kassörskor och skulle aldrig drömma om att vara med en loser som en själv. Så aa..

SvaraCitera

Tickstart: skulle aldrig drömma om att vara med en loser som en själv

Sluta vara en loser då, bara att förbättre de områden som du anser gör dig till en. Cool

(Har dessutom svårt att tro att man kan vara en fullfjädrad loser med din skäggväxt!)

SvaraCitera
Ämnesstartare

Hajpojken:

Sluta vara en loser då, bara att förbättre de områden som du anser gör dig till en. Cool

(Har dessutom svårt att tro att man kan vara en fullfjädrad loser med din skäggväxt!)

lol tack, ja jag vet. Tycka synd om sig själv är för feminister, inte män som jag. Cool Jodå ska bli entreprenör och miljonär såsmåningom, men har lite motivaitonsbrist för tillfället

SvaraCitera
Ämnesstartare

Men som sagt, har lite dålig fantasi vad gäller att gå fram till random människor och ragga på dem. Extremt olikt mig är det.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Men det är bara att förbättra, inget kommer av sig självt här i livet.

SvaraCitera
PMR
 PMR

Undra om någon såg mig på det där sättet när jag jobbade i kassa...en termin i gymnasiet 

SvaraCitera
seasaw

Mycket glad

SvaraCitera
Ämnesstartare

PMR:
Undra om någon såg mig på det där sättet när jag jobbade i kassa...en termin i gymnasiet 

säkerligen! 
tror alla blir lit "<3" i folk som sitter i kassor pga alltid ska va trevliga osv 
minus de bittra djvlarn

SvaraCitera
Ämnesstartare

aha då är det inte lönt att bli kassörska då

SvaraCitera

Min granne bjöd på middag, sen spelade vi Mario kart.

Trevligt
Förutom att den jäveln vannArg

SvaraCitera
Bell
 Bell

Har blivit moster HjärtaParty
Har blivit singel 

båda inom 5 dagar

vad händer??

SvaraCitera

Bell:
Har blivit moster HjärtaParty
Har blivit singel 

båda inom 5 dagar

vad händer??

grattis! 

SvaraCitera
Bell
 Bell

vonKissekatt:

grattis! 

Tack! Party Det är märkligt när typ det bästa och värsta i mitt liv hittills händer samtidigt. Blir typ neutral?? 

SvaraCitera

Bell:

Tack! Party Det är märkligt när typ det bästa och värsta i mitt liv hittills händer samtidigt. Blir typ neutral?? 

Uh förstår. Men du kommer må bättre snart och då finns ju bebis där!

SvaraCitera
older comments