Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma relationsdagbok

older comments

rensade förrådet och bara grät av nostalgi. hittade så mkt som jag fått av mina föräldrar, t.ex ett vykort av mamma där hon uttryckte sin saknad för mig när vi var åtskiljda. även en bok från pappa som han hade fyllt i, där han bl.a försökt ge mig livstips och råd.

blev så arg, ledsen och glad samtidigt när jag läste det han hade skrivit. hela skiten handlade i princip om att man ska undvika människor, hata allt och alla haha.. någonstans gjorde han ju ändå detta av kärlek och välvilja för sin dotter. mycket känsloomtumlande

SvaraCitera

Förstår mig verkligen inte på vissa människor. Hur svårt är det att låta bli att säga saker man inte menar? Blir så less på all bullshit. Ugh. Hatar att jag ens bryr mig, borde inte göra det. För vad tjänar det till när inte den bryr sig ett skvatt?

SvaraCitera
Ämnesstartare

händelse kommer att sätta massa press på ostadig relation, och det finns inte mycket att göra åt det. det kan enbart sluta med att jag mår sämre dock. kul odds. 

SvaraCitera

pratade i 1 timme på telefon med vän. var välbehövligt Hjärta

SvaraCitera

bitter:
har på riktigt blivit deppigare sedan pokemon slutade funka för mig. stabil relation till det ja.

vrf funkar det ej???

SvaraCitera

rätt mkt kul grejor som händer inplanerat
födelsedagsfirande på lördag där jag får träffa vännör
nästa vecka blir d popaganda med några andra vänner
å kräftskiva inplanerad också

SvaraCitera
penja

Jag vet inte hur intresserad hn är. Jag vill börja ses igen åtminstone. Vill fråga om hn vill ses. Bara för att få svar. Vill fråga nu. Vill veta nu nu nu!! Men jag är upptagen två helger framöver, och hn jobbar natt så vi kan ej ses i veckorna. 

SvaraCitera
penja

Jag är orolig att hn inte vill ha mig 

SvaraCitera
NEMI
 NEMI

prata med nya zeeland. Det fick ångesten att vila för en stund. Känner att saknaden får fram allt det sämsta inom mig. Hon är så bra. Hon är för bra.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

vrf funkar det ej???

För gammal mobil för att handskas med senaste uppdateringen, kan böka mig in nu dock. 

SvaraCitera

bitter:

För gammal mobil för att handskas med senaste uppdateringen, kan böka mig in nu dock. 

uh! tur i oturen

SvaraCitera

penja:
Jag är orolig att hn inte vill ha mig 

Ledsen

pratar ni något nu?

SvaraCitera
penja

Blivande_japan:

Ledsen

pratar ni något nu?

Ja, och hn verkar positiv och så. Håller tummarna för att det blir på ett sätt som känns bra. Hur nu det är..

SvaraCitera

Hej.jag träffade en till afghansk kille men han var annorlunda han är en muslim men det känns att han skulle vara kristen jag älskar han verkligen och så men det som är att jag bor för långt bort från han han bor i Ulricehamn men jag bor i dalarna. Jag har träffat han en gång han sov hos mig men då bodde jag i Stockholm så nu vet jag inte hur vi skulle kunna träffas men det är ganska dyrt med tåg och buss och jag får inte träffa han just nu för mamma hon tycker jag är för ung att släppas och träffa han men han sa till mig att han ska skydda mig och han ska ta hand om mig vi ska göra saker tillsammans åka till Göteborg och grilla och titta i butiker och så och gå på stranden. Jag vill verkligen träffa han. Snälla hjälp mig... om inte jag träffar han mår jag inte bra det känns att jag tappar kärleken från han. 

SvaraCitera

du träffar andra killar sedan 

SvaraCitera
older comments