Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma relationsdagbok

older comments

reben

han hade tydligen åkt till thailand o kmr hem typ nästa år så ja det var ju inte mer med d. fett bull.

SvaraCitera

hänger med min (ok han sitter i vardagsrummet) och rensade ut lite skräpmat osv ur kylen. är ett kontrollfreak som ej vill att folk ska dö oki. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

bull bull bull

SvaraCitera

Träffar typ aldrig nån på fritiden pga får tillräckligt med mänsklig kontakt på skola/jobb/praktik och av sambo men det mest dåliga med det är ju att jag aldrig ens hör av mig till någon längre förutom när jag taggar någon i något på sociala medier och det borde jag bli lite bättre på kanske

SvaraCitera
sluk
 sluk

Skriva eller inte skriva till honom? Suuuuuck. 

SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Kommer rätt bra överens med en i skolan. Det är onödigt bara att den har djupare intentioner än vänskap. Borde bryta ned det och bereda mig på att inte ha någon kontakt med någon där. Kan det inte bara vara enkelt. 

SvaraCitera
reben

träffade min gudson o hans familj idag. fick en superfin julkalender från clinque så fick öppna 10 luckor idag. det gjorde mig pinsamt glad att få en massa fina småsaker

men ah e glad jag har dom o så. var sjukt nice o dom kmr va mkt mer i sthlm nu så ser fram emot att träffa dom mer.

SvaraCitera
Hazel

Jag har vart hemma sjuk måndag-tisdag och Charlie har typ varit på mig som fan om hur jag mår osv. Igår ringde han fyra gånger för att kolla hur jag mår (trots att jag alla gånger sa att jag mår bättre...). 

Lite gulligt är det väl, men sedan jag fick veta att han inte har några romantiska känslor för mig har jag börjat störa mig på honom. Känns elakt, tror det kanske är en psykologisk försvarsmekanism hos mig eller nåt, men jag kan inte hjälpa det.  

SvaraCitera
Ämnesstartare

Hazel: Jag har vart hemma sjuk måndag-tisdag och Charlie har typ varit på mig som fan om hur jag mår osv. Igår ringde han fyra gånger för att kolla hur jag mår (trots att jag alla gånger sa att jag mår bättre...).

Lite gulligt är det väl, men sedan jag fick veta att han inte har några romantiska känslor för mig har jag börjat störa mig på honom. Känns elakt, tror det kanske är en psykologisk försvarsmekanism hos mig eller nåt, men jag kan inte hjälpa det.

Jag har vart hemma sjuk måndag-tisdag och Charlie har typ varit på mig som fan om hur jag mår osv. Igår ringde han fyra gånger för att kolla hur jag mår (trots att jag alla gånger sa att jag mår bättre...).

SvaraCitera

Hatar att han tar kontakt med mig när jag är mitt uppe i mitt liv. Allt börjar rulla på och tillvaron är som jag vill ha den. Så kommer han tillbaka från ingenstans och frågar om allt kan bli som vanligt. Dum som jag är så bara man säger JA MEN SJÄLVKLART DET ÄR JU DU HjärtaHjärta sen kommer man på oj fasiken jag bor på andra sidan jorden från dig nu. Inte okej. Trodde jag hade gått vidare också för den delen men uppenbarligen inte.  Gjorde iofs samma med mina fd kompisar precis innan jag stack och backpacka. Jag gillar inte att inte vara på god fot med folk i mina minnen helt enkelt.

SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Så oändligt less på tjatet om jul. Jakten på en trivsam familj går inte så bra alls som jag önskat. Får bita ihop bara. Måste bli bättre på att skapa och ha kontakt med andra. Typ sluta känna att jag är en belastning och försöka hitta energi till att vara social i någon mån som andra accepterar så att det går att känna delaktighet. Det känns aldrig som jag är det. Jag uppskattar inte deras tramsiga och tillgjorda artighet som endast upplyses av stress och irritation ackompanjerat av "det är ju bara jul en gång om året" tacka fan för det... Det hade ju förstås varit skönt om jag kunnat åka till M men det går ju inte. 

SvaraCitera

"du har nått där... mina läppar"

"det är början på slutet"

"hejdå bebiseeen"

"det känns inte som det här är på riktigt"

m.m. mitt hjärta GråterHjärta

SvaraCitera
Ämnesstartare

känner mig riktigt dum nu..för jag inte förståd det som hade hänt. visste inget.Shockerad hur kunde jag inte misstänka det..

SvaraCitera
färg

För första gången i mitt liv har jag något som liknar en bästa vän. Konstig män'ska som dök upp från ingenstans. Båda är naturligt hemlighetsfulla, men vi har bestämt oss för att försöka bryta den vanan och komma varandra så nära som man över huvud taget kan. Sedan jag var 15 har jag drömt om att ha en vän att dela _allt_ med, inklusive dagboksinlägg och sjuka fantasier. Roligt.

SvaraCitera

relationer går bra just nu. saknar dock gamla vänner och funderar på att prata lite med dem så småningom

SvaraCitera
older comments