Kära relationsdagbok. Nu är jag 25 år fyllda och inte hade jag i min vildaste fantasi kunnat föreställa mig att jag skulle hata mig själv så mycket eller känna mig så ensam och misslyckad vid den här åldern. Ungdomsåren är officiellt förbi och är det inte nu det är meningen att man ska veta vem man är och vad man vill? Men jag vet inte vem jag är, jag vet inte vad jag vill. Relationen till mig själv är lika dålig, om inte sämre, än när jag fyllde 18. Flera vänskapsrelationer har runnit ut i sanden så nu har jag egentligen bara en riktig vän kvar. Har ännu inte haft ett seriöst förhållande för har bara råkat ut för rövhål. Har heller ingen stabil livssituation ännu trots att jag försökt så jävla mycket. Vilken tragisk och patetisk liten människa jag är. Ja, ibland får man lov att tycka synd om sig själv och det gör jag idag.
Pendulum:
Kära relationsdagbok. Nu är jag 25 år fyllda och inte hade jag i min vildaste fantasi kunnat föreställa mig att jag skulle hata mig själv så mycket eller känna mig så ensam och misslyckad vid den här åldern. Ungdomsåren är officiellt förbi och är det inte nu det är meningen att man ska veta vem man är och vad man vill? Men jag vet inte vem jag är, jag vet inte vad jag vill. Relationen till mig själv är lika dålig, om inte sämre, än när jag fyllde 18. Flera vänskapsrelationer har runnit ut i sanden så nu har jag egentligen bara en riktig vän kvar. Har ännu inte haft ett seriöst förhållande för har bara råkat ut för rövhål. Har heller ingen stabil livssituation ännu trots att jag försökt så jävla mycket. Vilken tragisk och patetisk liten människa jag är. Ja, ibland får man lov att tycka synd om sig själv och det gör jag idag.
Kram!
Osäker på om ngn som inte vill bli utmanad av tjejer och vill ha dem timida är bra för ngn som är van vid dåliga killar.
fick idag veta av gemensamt folk att person dumpat sitt as til partner. Bra.
gud jag verkar bara läxa upp folk och vara sur jämt. Men vfan.
Pendulum:
känner med dig så mycket och önskar att jag kunde göra något. det är bra trots allt att du vet att det är ok att tycka synd om sig sj, man behöver det också. kram
tänker tillbaka på många relationer jag hade under uppväxten, spec. nu när jag är pms-ig och de absolut jobbigaste minnena vill leta sig tillbaka. usch
önskar nästan att jag kunde bryta kontakten med mamma igen. men samtidigt behöver hon och jag varandra väldigt mkt. är la bra om flytten till sthlm ger oss lite mer space igen
Fick i dag en magnet som proklamerar att jag gillar mornar men att de borde börja senare pga den passade mig så bra. Annan person fick att den ej behövde ngn annans attityd pga att hen har en egen. Båda var väl rätt passande kanske. Men jag går faktiskt upp kl fucking sju varenda dag oavsett dag, alltid. Går dock och lägger mig igen efter ca en halvtimme och sover en stund till men ändå. Har fan hälsoproblem din jävel. Var iof världens nattuggla innan och hen vet det. Fan att jag känner mig lite kränkt. Buhu.
Vet inte vad jag ska ge till pappa när han fyller år. Det är två månader kvar men han fyller 70, det är ju rätt "stort". Eller???
Haien:
Nej han är geléaktig, jag är en mjukis!
Haha, sneling.
Men jag borde inte vara i denna relationsdagbok ändå, för relation... låter seriöst... och jag värderar att ta det lugnt och lära känna folk. Så tillbaka till dejtingdagboken I go. *smyger iväg och stirrar bittert på alla personer i relationer
Violine:
Men jag borde inte vara i denna relationsdagbok ändå, för relation... låter seriöst... och jag värderar att ta det lugnt och lära känna folk. Så tillbaka till dejtingdagboken I go. *smyger iväg och stirrar bittert på alla personer i relationer
Nejdå, man har ju ändå en relation till alla, även om man bara dejtar eller pratar lite med någon, så alla som inte lever under en sten långt ut i skogen kan ju hänga lite här!
Violine:
Hihihi, jag bor i en lägenhet i ett hus i en skog ute på landet. 😀
Haha okej, men du fattar nig iaf...
Violine:
Alltså, ja, en relation är något man har till alla, men fick väl bara känslan av att denna tråd var mer för kärleksförhållanden än allmänna förhållanden.
Haha jo, men du måste ju ändå kunna vara här.
Tigerdrottningen:
Vet inte vad jag ska ge till pappa när han fyller år. Det är två månader kvar men han fyller 70, det är ju rätt "stort". Eller???
Har liknande problem. Min ena förälder fyller 50 idag.