Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma relationsdagbok

older comments

019linnea: vart är alla positiva människorna

här är en iaf som hoppas du ska få lite positiva känslor snart Hjärta

SvaraCitera

Hjärtlös:

här är en iaf som hoppas du ska få lite positiva känslor snart Hjärta

Gråter

BÄST är du Hjärta

SvaraCitera

Hopps jag kan få en relation igen någon dag, men inte idag! 

SvaraCitera

behöver och vill få ur mig en massa saker men känner mig bara patetisk och löjlig, så låter bli. anyways, kära relationsdagbok, står pretty much fortfarande kvar på ruta ett på relationsfronten.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine:
Hopps jag kan få en relation igen någon dag, men inte idag! 

Idag då? Rodnar

SvaraCitera

Tickstart:

Idag då? Rodnar

Du knackade inte på min dörr idag heller... Så tyvärr. Den ända som knackade på min dörr var exet and I aint climbing up that old tree again. XD

SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine: Den ända

dat ass Rodnar

SvaraCitera

Pendulum:
behöver och vill få ur mig en massa saker men känner mig bara patetisk och löjlig, så låter bli. anyways, kära relationsdagbok, står pretty much fortfarande kvar på ruta ett på relationsfronten.

Skriv som ett inlägg men skicka inte, radera istället. Funkat för mig några gånger, bara att få skriva-av-sig kan vara skönt.

SvaraCitera

Tickstart:

dat ass Rodnar

Jag känner inte att dyslektiker måste lära sig skillnaden på rumpor och på slut, rumpan är ju ändå ett sorts slut. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine:

Jag känner inte att dyslektiker måste lära sig skillnaden på rumpor och på slut, rumpan är ju ändå ett sorts slut. 

är du dyslektiker? :3

SvaraCitera
Ämnesstartare

Har gjort mitt nu.. kan inte göra mer nu. Känns ändå rätt bra

SvaraCitera
NEMI
 NEMI

En vecka kvar tills kvar tills hon kommer hem! värt. förhoppningsvis går det lite fort. Så sjukt bra att det finns extra mycket möjligheter till gemensam tid under våren. Det här så jävla bra.

SvaraCitera

Tickstart: är du dyslektiker? :3

Yas, du kan få se mina papper när du kommer hit med mina pioner och kyssar om du vill. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Violine:

Yas, du kan få se mina papper när du kommer hit med mina pioner och kyssar om du vill. 

:3 kyssar? Rodnar

SvaraCitera

Tickstart:

:3 kyssar? Rodnar

Inte din grej? Nej då struntar vi i det. 😉

SvaraCitera
older comments