019linnea: vart är alla positiva människorna
här är en iaf som hoppas du ska få lite positiva känslor snart
Hopps jag kan få en relation igen någon dag, men inte idag!
behöver och vill få ur mig en massa saker men känner mig bara patetisk och löjlig, så låter bli. anyways, kära relationsdagbok, står pretty much fortfarande kvar på ruta ett på relationsfronten.
Tickstart:
Idag då?
Du knackade inte på min dörr idag heller... Så tyvärr. Den ända som knackade på min dörr var exet and I aint climbing up that old tree again. XD
Pendulum:
behöver och vill få ur mig en massa saker men känner mig bara patetisk och löjlig, så låter bli. anyways, kära relationsdagbok, står pretty much fortfarande kvar på ruta ett på relationsfronten.
Skriv som ett inlägg men skicka inte, radera istället. Funkat för mig några gånger, bara att få skriva-av-sig kan vara skönt.
Tickstart:
dat ass
Jag känner inte att dyslektiker måste lära sig skillnaden på rumpor och på slut, rumpan är ju ändå ett sorts slut.
Violine:
Jag känner inte att dyslektiker måste lära sig skillnaden på rumpor och på slut, rumpan är ju ändå ett sorts slut.
är du dyslektiker? :3
Har gjort mitt nu.. kan inte göra mer nu. Känns ändå rätt bra
En vecka kvar tills kvar tills hon kommer hem! värt. förhoppningsvis går det lite fort. Så sjukt bra att det finns extra mycket möjligheter till gemensam tid under våren. Det här så jävla bra.
Tickstart: är du dyslektiker? :3
Yas, du kan få se mina papper när du kommer hit med mina pioner och kyssar om du vill.
Violine:
Yas, du kan få se mina papper när du kommer hit med mina pioner och kyssar om du vill.
:3 kyssar?