inte kåt då?
vonKissekatt:
Men nej linnea. Säg nej fuck you. Du är för snäll och rar för ditt eget bästa.
Vi får se. Finns en risk att vi råkar ses ändå pga liten stad och liknande planer
019linnea:
Sugen på trekant med mitt bedrövliga ex?
"ahh om jag får knulla er båda "
har tänkt spara på saggen ett tag dock, det är inte så jäkla kul det där ändå, måste vara riktigt speciellt för att vara helt värt det imo
haha hänsynslöshet åsido hoppas jag det blir bra med den/dem du träffar!! lite weird dag idag
pelle_svanslös:
"ahh om jag får knulla er båda "har tänkt spara på saggen ett tag dock, det är inte så jäkla kul det där ändå, måste vara riktigt speciellt för att vara helt värt det imo
XD
nä är mest negativt inställd och vill skälla på honom, alt bli mer allierad om det skulle gå ihop.
pelle_svanslös:
haha hänsynslöshet åsido hoppas jag det blir bra med den/dem du träffar!! lite weird dag idag
Taaack
har världens bästa bästis
tolkar "snälla säg att det var i morgon du skulle komma" som att den relationen är på bättringsvägen.
NEMI:
tolkar "snälla säg att det var i morgon du skulle komma" som att den relationen är på bättringsvägen.
gratulerar!
Tillbringar i princip all min tid med att undra om jag har vänner. Jag måste anta att jag har det, och jag är fast besluten att vara positiv, och tro att det kommer att ordna sig.
Tänker ofta: "är det för sent?"
Men jag har varit sjuk så länge, både fysiskt och psykiskt (deprimerad), jag kunde faktiskt inte göra bättre, och mitt bästa räckte inte, men det var faktiskt det bästa jag kunde göra.
Jag kan bara fortsätta att hoppas på det bästa.
det är aldrig försent, det är en sak som är säker. saker kan vara försent utifrån vissa specifika kriterier dock, det är möjligt.
Pappa har cancer. Läkaren tror att den går att bara skära bort och jag hoppas han har rätt.
tycker lite illa om min släkt )): Eller nej de är väl som de är oså men orkar liksom inte riktigt hänga med dem pga mkt energikrävande. Ena sidan är liksom ett virrvarr av att prata illa om folk som inte är där och vara allmänt bläh och ignoranta och opålästa. Men liksom samtidigt godhetstörstande filurer som berättar om allt fint och bra de tkr att de gör. typ. Och det får man väl kanske. men det är lite störigt också. En del är ju bra förstås osv. Och andra sidan kan liksom knappt prata om annat än politik och det slutar likadant varje gång med "AJAAAAA nu ska vi inte diskuterq politik VAD JOBBIGT DET ÄR MED KOLLEKTIVTRAFIKEN OCH VÄDRET OCH POLLENALLERGIN OCH" "SKÄNDA INTE KOLLEKTIVTRAFIKEN!!!!"
mamma frågade mig om jag kunde färga hennes ögonbryn <3333 tyckte att det var ett oerhört tillitsbevis. dålig ide i övrigt men var fint iaf heh.
i övrigt går relationer typ sådär D: har stängt av mer eller mindre alla notiser så folk får inte tag i mig nu om de inte har bra timing >:-) Såg att jag hade ett par skypemeddelanden som jag inte orkat kolla på men är det ngt viktigt får de väl skicka röksignaler tills jag har lust. heh inser nu varför relationer går dåligt. men S: gör faktiskt ej så med relationer jag bryr mig om !!!