Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma relationsdagbok

older comments

Exner

Det är helt lugnt. Ta det som det kommer och ett steg i taget. Han tycker i alla fall om dig nog att åka till London för att träffas, oavsett om det är romnatiskt intresse eller inte. Lycka till!


   
SvaraCitera
mynona

ceka92: jag gick ned innan för att duscha och situationen löpte på med genuin förståelse. han tycks ta min ledning som en förstående vän vilket gör vårt förhållande noterbart behagligt. vi kysstes ömt; han kysser ömt. men det är inte kärlek. glad smiley.

Ja det är bra. Nervositet bruka existera innan, men när man väl är inne i pågående situation brukar den släppa och man kan följa instinkten. 


   
SvaraCitera
mynona

snor: 29 år är väl inte jättegammalt va? jag fyller 22 i år och han har redan fyllt 29 i år så hanb lir 30 när jag är 23 åh gu det är iofs ganska gammalt eller? jag vet inte åh

Det är bättre att prioritera känslor än ålder. Känslorna avgör, inte åldern, som ju bara är ett fysiskt ytfenomen i stil  med hårfärg, dessutom så liten som i det här fallet när det inte ens syns visuellt. jag hade definitivt inte brytt mig om någon var sju år äldre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ni är kloka hörni. ibland panikar jag bara lite utan anledning. tack för svaren!

ont: känner mig fortfarande väldigt åsidosatt och bortglömd vilket är jobbigt. vill säga nåt men samtidigt inte pga tycker personen borde veta bättre.


   
SvaraCitera
shelly

Igår så var jag på bio med min älskling vi tittade på delivery man, sedan så kom han förbi en stund Blink Imorgon så är det alla hjärtans dag och han ska ta ut mig på middag, spännande att se vad han har valt för restaurang Tumme upp Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åååhhhhh okej älskar min vän jättemycket men gillar inte att hon rövslickar varenda en och t.o.m hänger med tjejen som kallade mig för hora och kallar "mitt gäng" för slynor. när hon själv var en del av den i ca 3 år och var bästa vän med A. så twofaced vill gärna säga till henne men jag vet att hon bara kommer ta det 282837 gånger personligt och inte vilja vara med mig längre för jag gissar på att hon kommer kasta skit tillbaka och säga att jag alltid e negatic 

öööÖöööhhh vem av oss klagar hela tiden på att man e tjock och rövslickar varenda en "för att va snäll" och "vara mysig"

Jag är inte nära min klass än, eller jo men jag gillar inte relationer där man bara är "halvvän". kan bara snacka normalt med dogge, tim, loke stefan OCH ~vännen~  som jag snackar om nu i min klass ouughlögöddkdkdjjdjskw hatar tjejer 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej förlåt för att jag halverade för en vecka sen hela min umgängeskrets men jag måste börja bete mig nu faktiskt 

"men öhhhh gu va tråkig"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Allt går jättebra! Finns dock en kompisrelation jag saknar, eller snarare två.


   
SvaraCitera
Kudhos

Sicce du är så skön. Väldigt äkta person.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

kanske därför att du inte följer dem. 

öhhh.

jag tar hand om min hygien.

plocka ögonbryn? kan ej och mina ögonbryn är en av få saker jag får credd för.

salva mot röda läppar? är du på riktgt? kommer fan se sminkad ut.


   
SvaraCitera
Kudhos

den.fete:
salva mot röda läppar? är du på riktgt? kommer fan se sminkad ut.

Var inte otrevlig om hon försöker hjälpa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kudhos:
Sicce du är så skön. Väldigt äkta person.

du är så gullig!! detsamma HjärtaHjärta


   
SvaraCitera
mynona

den.fete:

öhhh.

jag tar hand om min hygien.

plocka ögonbryn? kan ej och mina ögonbryn är en av få saker jag får credd för.

salva mot röda läppar? är du på riktgt? kommer fan se sminkad ut.

Nåväl. Jag har försökt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den.fete:

öhhh.

jag tar hand om min hygien.

plocka ögonbryn? kan ej och mina ögonbryn är en av få saker jag får credd för.

salva mot röda läppar? är du på riktgt? kommer fan se sminkad ut.

HAHAHAHAHHA 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den.fete: plocka ögonbryn? kan ej och mina ögonbryn är en av få saker jag får credd för.

unibrow är väl ej bra


   
SvaraCitera
older comments