Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma relationsdagbok

older comments

Ämnesstartare

får lite panik av tanken på att han kommer hit, men jag måste bara komma igår att vi ÄR VÄNNER. måste sluta göra det till en större grej än vad det är. hur gör man det? kan inte slappna av.


   
SvaraCitera
Paseo

fick se nu att D skrivit glad alla hjärtans dag till min kompis på fb men inte till mig

så ah

men mår ändå så jävlajävlajävla dåligt just nu över vad jag gjort. är inte glad längre för att jag var med mr model. fattar inte varför. jag har inte gjort NÅT jämfört med vad D gjort mot mig. har ändå ont i hjärtat. pga vad jag själv gjort. pga han är en människa och jag vill inte såra någon, aldrig. antar jag. 


   
SvaraCitera
shelly

Min kille kom vid 8 tiden igår med en ros, vi gick ut och åt världens godaste mat (mexikanskt) sedan så var vi hemma hos mig och chillade. Första gången jag får blommor hahaha helt sjukt men jag är typ besatt utav rosor så jag blev överlycklig. Jag är så glad känner mig uppskattade och älskad, allt var så perfekt. Jag har verkligen världens bästa pojkvän, han sov över men vi har problem med att sova i min säng HHAHAHAH den är gjord för en person även fast det är en dubbelsäng. När jag gjorde frukost till oss så lät jag han ligga kvar bara för att han inte kunde sova under hela natten Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 - nope


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tittar runt lite på olika tjejers o killars utseende, o jag svär, jag är bland dom fulaste människorna på jorden, alla ser så fina ut :S spelar ingen roll om jag plockar bort ögonbryn, tränar och tar läppsmink som myoana föreslåg, jag blir inte finare för det, jag är helt enkelt en väldigt ful person - med noll personlighet.

jag måste kastrera mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

den.fete: tar läppsmink

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Igår var då alla stjärtans dag. Måste erkänna att jag faktiskt kände mig övergiven som singel. Folk har blivit duktigare på att "fira" alla hjärtans, i alla fall i mina kretsar. 


   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Inte som att en jämför sig men någonstans gör det ont att se massa mänskor på fb skriva "idag firar vi XX år tillsammans" Som att det skulle vara något speciöl eller.. blä


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är besviken och förvånad över hur lätt det kan vara att glömma bort vänner bara för att de bor i ett annat land. men det kanske är lika bra då det visar vilka som genuint bryr sig och inte. vilken besvikelse.


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

snor:
jag är besviken och förvånad över hur lätt det kan vara att glömma bort vänner bara för att de bor i ett annat land. men det kanske är lika bra då det visar vilka som genuint bryr sig och inte. vilken besvikelse.

HjärtaLedsen (tänker på dig, oavsett hur nära vi må vara eller ej)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det har flyttat in en trevlig och snygg tjej i huset som kommer att konkurrera om killen på nedervåningen, jag kommer att förlora.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

f--k my lyfe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PMR:

HjärtaLedsen (tänker på dig, oavsett hur nära vi må vara eller ej)

finis. Hjärta


   
SvaraCitera
reben

ta tjejen ist


   
SvaraCitera
reben

elr döda killen

får inte jag ska ingen helr ha


   
SvaraCitera
older comments