Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma relationsdagbok

older comments

Ämnesstartare

kukoxo:

Aha 🙁

vad trodde du? förstår inte 


   
SvaraCitera
mynona

isola:

mm men att du skriver sådana ord är för mig främmande!

jag har dock vid åtskilliga tillfällen här på um använt ord såsom kuk, knulla och dylikt under debatter och diskussioner


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

jag har dock vid åtskilliga tillfällen här på um använt ord såsom kuk, knulla och dylikt under debatter och diskussioner

ej sett!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"dylikt" d va fan d grövsta heheeehheheehhhehgkflebrlcmev


   
SvaraCitera
mynona

isola: ej sett!

jag har nämnt frasen "knulla runt" och fenomenet "kukmätande". detta kan du inte ha missat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

jag har nämnt frasen "knulla runt" och fenomenet "kukmätande". detta kan du inte ha missat

Minns inte, men jag blev ändå chockad!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänker på vår första kyss. Jag hade precis klarat en tenta och vi sågs på en bar vid Medis. Han var i Sverige på besök innan han skulle åka tillbaka till USA. Han sa att han skulle ge mig en överraskning som "grattis" för att jag klarade tentan. Vi satt tills de stängde. Vi pratade och pratade och pratade. Fastnade med blicken på varandra. Jag tänkte att "vilken tur att han inte verkar intresserad, då hade han nog visat det mer!". Jag ville inte att något skulle hända. Och så kysste han mig vid stationen när vi skulle skiljas åt. Jag minns det verkligen som igår. Hur jag tittade ner i mobiltelefonen, jättenervös för att undvika hans blick. Hur jag kände hur han närmade sig och hur jag kunde känna hans andetag mot mitt huvud. Och så kysste han mig och allt bara stod still. Tänk om jag hade vetat då, hur ovärd den lyckan hade varit. Hur mycket han skulle få mig att lida. Hur han skulle förstöra allt jag spenderat flera år på att bygga upp. Tänk om jag bara hade vetat att han skulle krossa mitt hjärta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

siceps :

Ja, är lite osäker dock kring deras batiktryck på kläderna men det går väl an 

Vad är deras attityd till folkmord?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag försöker att inte tänka på honom men jag har så svårt för att stänga av. Jag försöker att förneka att den kemi vi hade är oersättlig men det går inte. Jag försöker att övertyga mig själv om att jag kommer att glömma men jag tror inte det. Det känns bättre ibland men så fort jag ens råkar tänka en sekund på honom så förstörs allt och jag måste börja om på nytt. 

Det gör så ont att han var så rätt men ändå var så fel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va
fick titeln som husets kaxigaste och husets gulligaste. vet nt hur dessa går ihop och hur d påverkar mina relationer

possetivt kanske. hoppas jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hängde med lulu i fredags, såg dan idag och ska jobba m dazed imorgon. känner att mina umrelationer har nått 1 ny era


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Vad är deras attityd till folkmord?

Han va ju hysat synd, så vi får se


   
SvaraCitera
shelly

jag älskar balkan mat och min pojkvän, imorrn blir det två flugor i en smäll! Party


   
SvaraCitera

kär med distansuschligheter


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Paseo:
fick snällt sms nu

extremsnällt

hur ska jag tolka

kan inte va arg på snälla personer

Skillnad på att vara en snäll person och ett svin som "spelar" snäll för att få som denne vill Tumme upp


   
SvaraCitera
older comments