Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma relationsdagbok

latest comments older comments

Ämnesstartare

Nystart.       


   
Citera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Nu skall jag sluta tänka på't.

Vilket! ahw försent 🙁


   
SvaraCitera

Jodå helt okej, har dock en pojkvän som spenderar 97% av dygnet med att inte prata med mig eftersom han är arg över något (oftast helt banala saker som att jag träffat en kompis i tio min, eller så vet jag helt enkelt inte vad han är sur över) och de resterande 3% spenderar han genom att gå på toa, äta, sova eller kolla på spanska filmer som jag inte förstår ett piss av...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aekitsune:

odå helt okej, har dock en pojkvän som spenderar 97% av dygnet med att inte prata med mig eftersom han är arg över något

Märkligt beteende [shake] Hur länge har det varit så?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aekitsune:

ä

Mitt råd: dumpa


   
SvaraCitera

pendu:

Hur länge har det varit så?

Sen vi flyttade ihop typ.. I början var han sur över att jag rökte osv, och det är väl lite förståeligt om man själv inte röker... Man vill ju inte sticka in tungan i någon noktinkäft precis... Trodde han skulle sluta sura om jag slutade röka, men ju mer jag slutar med/gör som han säger desto fler saker hittar han att klaga på....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

frukt:

det ska bli gott med mer pengar men det kommer att tära på min relasjon med mamma

Vem av er är det som tigger? (fattade det som att hon också skulle få pengar, men kasnke fattade fel)

krasch:

å när jag kom hem för några timmar sedan berättade mamma skrattande att kattfan hoppat ner i den låda vi har stolsdynor i och sen varit instängd där i 36 timmar. [tard]

[cry] åh stackars


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Vem av er är det som tigger? (fattade det som att hon också skulle få pengar, men kasnke fattade fel)

Hon vill ha av min återbäring. Jag har dock räknat med pengarna för att kunna resa och leva gott i sommar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aekitsune:

Trodde han skulle sluta sura om jag slutade röka, men ju mer jag slutar med/gör som han säger desto fler saker hittar han att klaga på....

Säg till honom på skarpen att sluta hitta fel, annars är tyvärr mitt råd - dumpa. Man kan inte vara ihop med någon som inte accepterar en för den man är.


   
SvaraCitera

frukt:

Hon vill ha av min återbäring

Varför ska hon ha från din återbäring?! :S

pendu:

Säg till honom på skarpen

Går inte, så fort jag blir sur tillbaka sticker han iväg någonstans/låser in sig på toan

pendu:

Man kan inte vara ihop med någon som inte accepterar en för den man är.

Nä eller hur, kommer sluta som en såndär... typ inlåst och ej tillåten att lämna huset :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aekitsune:

Varför ska hon ha från din återbäring?! :S

Godtycklig skuld.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aekitsune:

Går inte, så fort jag blir sur tillbaka sticker han iväg någonstans/låser in sig på toan

Gud vad barnslig han verkar vara. Låter som att han är konflikträdd.

aekitsune:

Nä eller hur, kommer sluta som en såndär... typ inlåst och ej tillåten att lämna huset :S

Mm, men om det inte funkar att prata försök typ skriva ett brev eller något där du skriver hur du känner. Låter kanske lame, men kan faktiskt funka om han vägrar lyssna. [y]


   
SvaraCitera

frukt:

Godtycklig skuld.

Haha då så 😛 hade det varit något i stil med "jag gav dig livet och du ska vara tacksam över att jag uppfostrade dig" hade det varit annat[no-no]


   
SvaraCitera

pendu:

Låter som att han är konflikträdd.

nääh tror du?

pendu:

Mm, men om det inte funkar att prata försök typ skriva ett brev eller något där du skriver hur du känner. Låter kanske lame, men kan faktiskt funka om han vägrar lyssna.

Nä han vägrar läsa han säger att han bblir yr i huvudet av det och kan knappt ens läsa undertexterna på tv xD Vilket i mina öron låter ännu mer lame :O

Hur som helst har jag inte råd att dumpa, vi delar lägenhet..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aekitsune:

Nä han vägrar läsa han säger att han bblir yr i huvudet av det och kan knappt ens läsa undertexterna på tv xD Vilket i mina öron låter ännu mer lame :O

Haha men alltså, vilka dåliga ursäkter...

aekitsune:

Hur som helst har jag inte råd att dumpa, vi delar lägenhet..

Aha, det komplicerar la saker och ting. Men samtidigt kan du inte vara ihop med någon bara för den sakens skull. Aja, hoppas det ordnar sig!


   
SvaraCitera
latest comments older comments