passaro:
Sno den
Mm, det satt obevakad på en ej inglasad/nätad balkong. Det kan ju RÅKA hoppa ut och försvinna. He He He.
Träffade min vän som jag var lite trött på, nu i helgen.
Det var trevligt och roligt även om jag sov en massa (jobbat sönder hjärnan).
Jag vet alltid vart jag har henne och hon bryr sig, lyssnar, försöker förstå.
Hon är bra helt enkelt och jag tänker inte ge upp något bara för att jag känt lite tristess.
Se så saker löser sig, utan att man ens behöver göra något jobbigt. Skönt.
krasch:
blir tårögd av skratt
hahah
Jag vill inte bo här. Jag vill vara med Stringburka och Ensamvargen, i Jôttebårj. Det här är jättefel. Jag skall inte vara här.
Ögon i en plåthink:
Jag vill inte bo här. Jag vill vara med Stringburka och Ensamvargen, i Jôttebårj. Det här är jättefel. Jag skall inte vara här.
Blir ännu mer fast för var dag som går, ändå har vi inte träffats än (två veckor kvar!). Men han får mig att må sådär galet bra och även om det kanske inte blir något mer av det senare så är jag glad för de senaste två månaderna. Och om inte annat så har jag fått en ny alldeles fantastisk vän, och det är ju aldrig fel.
Ögon i en plåthink:
Jag vill hoppa av skolan för att åka och bo hos dem och vara arbetslös. Dekadens. Nej. Det tänker jag inte göra, minsann.
Skärp dig, jävla................
Ögon i en plåthink:
Jag vill hoppa av skolan för att åka och bo hos dem och vara arbetslös
najs det låter
Tickstart:
najs det låter
Som fan. Sluta uppmuntra mig till det, nu, jag skall skaffa slutbetyg och ta körkort...
Ögon i en plåthink:
Som fan. Sluta uppmuntra mig till det, nu, jag skall skaffa slutbetyg och ta körkort...
naw gör det!
Vill ha mitt ex so bad. Drömde om honom inatt dessutom, vad är det för trams!!!!!!
Vet att herrn ej vill ha mig. Poop
Jättepoop
poop:
Vill ha mitt ex so bad. Drömde om honom inatt dessutom, vad är det för trams!!!!!!
Vet att herrn ej vill ha mig. Poop
Jättepoop
+1
fast han vill. men kan inte. skitskalle.
poop:
USCH!!!! Hatar o drömma sådär, för då blir ba ångesten lr känslorna starkare. drömmar e farliga.
Angelize:
USCH!!!! Hatar o drömma sådär, för då blir ba ångesten lr känslorna starkare. drömmar e farliga.
jaaaa så drömde jag att allt var så jäävla bra. helvete
fick en supersnabb kram av honom idag
poop
GALET. Vår kompis fyllde 20 för ett tag sen så för att skoja till det lite satte vi i fredags på ögonbindel och handbojor på henne. Så åkte vi spårvagn till Park Lane där det var 24-årsgräns. Vi drev med alla att hon var på möhippa och skulle gifta sig om två veckor, det tyckte dom var roligt så vi kom in. Synd FAN att jag skulle gå och ha migrän hela den kvällen och inte kunde njuta av draget på klubben lika mycket som de andra.
Lördag var chill med konsert på Götaplatsen, söndag ännu mer chill (inte för att det har med fylla å göra). Har inte varit bakis alls, skönt.