Nintendo:
Lurade 1 pojke till det, trots att vi bara pratade om vänskapliga saker (och endast i skolan, ej kontakt på fritiden) + att pojken visste att jag bodde tillsammans med pojkvän. Ibland är karlar otroligt korkade
hur löste du och pojke det?
Nintendo:
Lurade 1 pojke till det, trots att vi bara pratade om vänskapliga saker (och endast i skolan, ej kontakt på fritiden) + att pojken visste att jag bodde tillsammans med pojkvän. Ibland är karlar otroligt korkade
åh vad jobbigt hur gick det sen?
sarkasm:
hur löste du och pojke det?
enhimmelskdrog:
hur gick det sen?
Presenterade honom för min sambo, efter det betedde han sig lite "" och verkade ha trott han och jag haft något hemlig flirt :s :s :s
Efter det ville han att jag skulle ragga på tjejer åt honom och så började han prata massa om att han vill knulla så mycket tjejer som möjligt under sin tid på högskolan, då började jag känna: "".
Sen hade vi ett grupparbete ihop, han vägrade samarbete - vi fick komplettering, han ville fortfarande inte samarbeta... jag flippade och skrek arga saker åt honom i skolans datorsal och efter det har vi undvikit varandra Vi bodde nära varandra och började bara prata för att kunna göra grupparbeten ihop... men det sket sig ju
Människan är 30 år dessutom, vilket gör allt ännu mer:
poop:
Vill ha mitt ex so bad. Drömde om honom inatt dessutom, vad är det för trams!!!!!!
hatar sådana drömmar. men de försvinner, tids nog
sarkasm:
undrar: är det normalt att i en vänskapsrelation höras av dagligen, i flertalet timmar, eller kan det hända att man lurar andra parten då? orkar inte mörda relationer mer.
beror nog jättemycket på vad man säger/gör osv och på hur den andra personen är. en del kan man säga vad som helst till, och de tror ändå att man är intresserad av något mer än vänskap...
Nintendo:
verkade ha trott han och jag haft något hemlig flirt :s :s :s
Nintendo:
Efter det ville han att jag skulle ragga på tjejer åt honom och så började han prata massa om att han vill knulla så mycket tjejer som möjligt under sin tid på högskolan
hahaahah
Nintendo:
jag flippade och skrek arga saker åt honom i skolans datorsal och efter det har vi undvikit varandra
Nintendo:
Människan är 30 år dessutom,
kasnke inte var kul för dig/er just då men jag tyckte det var kul nu iaf
skrev mest av mig för att jag tänkte lite lätt på saken, ni gör mig orolig. dummisar!
enhimmelskdrog:
kasnke inte var kul för dig/er just då men jag tyckte det var kul nu iaf
Brukar också skratta åt det nu, fast hoppas lite att han ska hoppa av. Han är knepig och hela klassen tycker det
sarkasm:
ni gör mig orolig. dummisar!
Förlåt Men min var ju på alla tjejer, såatte... ja
Har en kille verkligen på g nu, fast vi har bara träffats en gång lol. Men jag va där hela helgen och vi var ute och gick på stranden och andra mysiga saker. Jag börjar tänka på honom mer och mer och vi pratar i telefon varje dag.. jag ska dit om 3 veckor igen för tyvärr så bor vi långt ifrån varandra. I mina ögon är han väldigt mycket min typ, är motsatsen i utseendet till mig (blont hår, blå ögon) och väldigt snäll, vi har samma humor har jag märkt och han är väldigt vältränad, dvs har stora muskler :3 han verkar vara perfekt för mig och jag för honom, eller jag hoppas det iallafall att jag upptäcker att det är så.
Den relationen jag trodde skulle gå mest framåt, har gått bakåt.
Life's a bitch and fucks us all. Oh, har jag och livet något gemensamt?
Bakslag, snart skiter jag i det här.
Zapetta:
Oh, har jag och livet något gemensamt?
Inte för mycket hoppas jag
Nonoton:
Inte för mycket hoppas jag
Tsss, gör du visst
Zapetta:
Tsss, gör du visst
Då är det ju bara en tidsfråga innan det är dags för mig
Nonoton:
Då är det ju bara en tidsfråga innan det är dags för mig