Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma relationsdagbok

latest comments older comments

Ämnesstartare

Gårdagskvällen var trevlig [y]


   
SvaraCitera

kära dagbok

min relation med j är slut. jag är ledsen. saknar honom fruktansvärt mycket. försöker vara arg istället, eftersom att han har förstört hela sommaren för mig, men det är svårt att vara arg på någon som är så fin och underbar på alla sätt.

det går bara inte. suck.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

svefnpurka:

relationen till bandmasken i min buk är mycket god

[tard][tard][tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en av mina bästa kollegor har sagt upp sig och slutar i mitten av juli [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har mamma här på besök, känns awesome. Men väldigt trist att hon ska åka hem imorgon igen. Orättvist att min syster får umgås mer med henne än jag.

Relationen till mig själv är pretty nice. Älskar mina ben [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lisamiranda:

min relation med j är slut

När hände det?
Lider med dig..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag går i den här lägenheten och plockar och jag önskar det föll ned en bomb så att jag slapp ta i
det
vi närmar oss sista kapitlet det heter slutrean, allt ska bort
jag ska inte äga någonting utom kärleken, det bor inga rena själar i palats
jag säger att jag älskar honom 40 gånger om dagen eller mer och varje gång tänker jag på döden
jag hoppas jag och jorden dör samtidigt


   
SvaraCitera

Vickitickitoria:

När hände det? Lider med dig..

lite mer än en vecka sedan. samma dag fick jag veta att jag har körtelfeber. fin avskedsgåva, morr...

men nej, gör inte det. dumt att lida i onödan [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lisamiranda:

lite mer än en vecka sedan. samma dag fick jag veta att jag har körtelfeber. fin avskedsgåva, morr...

men nej, gör inte det. dumt att lida i onödan

Haha, ja det var en annorlunda avskedsgåva..
Min pojkvän gjorde slut med mig för ca en månad sen, vi hade varit tillsammans i lite över 1 ½ år. Det konstiga var att dagen innan han gjorde slut så sa han att han älskade mig, dagen efter så sa han att han inte hade känslor för mig längre. Är det bara jag som tycker det låter konstigt? 😛


   
SvaraCitera

Hej. Relationen till mig sj är dålig pga destruktiv tror jag. När jag mårdåligt blir jag jättekul att umgås med och stänger ute alla jag tycker om utan anledning. Jättebra sätt att stå ensam kvar på. Hoppas personer jag gillar är tåliga och står ut med detta [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asså om ens pojkvän råkar skada en så att man börjar blöda, två gånger under en kort tidsperiod, ska man böra anta att det ej är av misstag då?

OBS HYPOTETISKT FALL!!!! [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

idag såg ja en bild på en panda och det sprutta lite. undra om ja är bög för ja vet inte vilken kön den har


   
SvaraCitera

Har det väldigt bra, är hur kär som helst fortfarande. Däremot har jag distanförhållande och jag saknar honom något otroligt, känns rätt tomt ibland. Hjälper inte heller att han är lite dålig på att höra av sig. Men är så kär, blir så lycklig av honom! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har bra relation till pojkvän men saknar honom sådär jättejättejättejättejättemycket. För lång tid kvar tills vi ses. SKITDÅLIGT. Tur att jag börjar jobba tokmycket från och med imorgon iallafall, så slipper jag bara sitta hemma och vara kär och ensammmmm. [blush]


   
SvaraCitera

det var jobbigare än jag trodde det skulle vara att åka bort.
nu ska ej ses på minst 2 veckor, känns jättekonstigt när vi sett varandra så gott som dygnet runt det senaste året.
är glad at det endast är tillfälligt.


   
SvaraCitera
latest comments older comments