Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma relationsdagbok

latest comments older comments

Ämnesstartare

isola:

Är osäker på vad tard betyder, om dte är någonting likartat

retard betyder det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Nä har sett cp.

Kan du inte bevisa din tes iaf denna gång? Nu borde det ju inte vara så svårt. [cute]

isola:

Är osäker på vad tard betyder, om dte är någonting likartat. Är nog för gammal.

tard = retard


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

Kan du inte bevisa din tes iaf denna gång? Nu borde det ju inte vara så svårt. [cute]

jag ska inte lita på att han sökte ordentligt alltså? vill göra

Isotop:

tard = retard

ja det fattar jag, men om det menas som i förståndshandikappad eller bara något skämtsamt då man inte säger att någon är retarrd utan retarded. men ja det verkar vara samma, då är han lika ickepk som jag. dumdan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

jag ska inte lita på att han sökte ordentligt alltså? vill göra

aha tolkade det du skrev som att du inte litar på att han sökt ordentligt. [cute]

isola:

ja det fattar jag, men om det menas som i förståndshandikappad eller bara något skämtsamt då man inte säger att någon är retarrd utan retarded. men ja det verkar vara samma, då är han lika ickepk som jag. dumdan.

man kan väl använda förståndshandikappad skämtsamt också.. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Isotop:

man kan väl använda förståndshandikappad skämtsamt också.. [no-no]

mm inga gränser


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har bra relation till brks musiksmak


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

a det fattar jag, men om det menas som i förståndshandikappad eller bara något skämtsamt då man inte säger att någon är retarrd utan retarded. men ja det verkar vara samma, då är han lika ickepk som jag. dumdan.

skillnaden är väl att det är ett ord vars innebörd idag är så frånskilt dess egentliga ursprung att folk ser det som en motsvarighet till "du är dum i huvudet" som förövrigt även det syftat på att någon inte kommit så långt i dess utveckling som den borde, så nej inte ens det är samma sak.


   
SvaraCitera

har ej bra relation till min kropp
den är tröt å ja har saker jag borde göra
tror jag faktiskt ska skita lite i de sakerna jag borde göra å vila mitt onda huvud istället
har iofs gjort 1 del vettiga grejer idag


   
SvaraCitera
Paseo

Igår kl 10 ringde en tjej som jag har vart kompis med i 13 år. På min 18-årsdag skickade hon sms o sa att hon älskar mig och att jag är den enda vän hon har som har förändrat henne och hjälp henne och inspirerat henne.
Jag glömde svara.
Igår när hon ringde sov jag, så jag tänkte äsch ringer henne sen.
Det glömde jag.
Igår vid halv sju fick jag sms om hon kunde komma o hämta sitt halsband hon har glömt här. Det halsbandet har hennes mamma gjort som dog förra hösten. MMm perfekt va.
Jag såg sms:et vid midnatt så struntade i att svara.

Vafan ska jag göra. Jag är en idiot. Jag är inte värd hennes vänskap asso. Ska prova att ringa o fråga om hon vill komma över. För hennes skull borde hon skita i mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det går bra. Det är bara tre dagar tills min lover boy (haha okej nej men pojkvän då.....) kommer hit och det blir ju fint och bra och så.

Relationen till skolan funkar väl, men är för långa jävla dagar. Och imorgon så kidnappar dom min sovmorgon för att vi ska lyssna på när ungdomsmottagningen babblar om klamydia och skydd osv. BITCH I ALREADY KNOW THIS SHIT [sad] hoppas verkligen jag får komp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[blush][blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jobbigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kräver arbete


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Träffade bror min på konserten igår. Det var fint.


   
SvaraCitera

Saker och ting är komplicerat. Men spännande.


   
SvaraCitera
latest comments older comments