Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma relationsdagbok

latest comments older comments

Ämnesstartare

nubbie:

Åh! Träffade en jättesnygg och karismatisk kille på tåget, ha bor tydligen i Uppsala. Måste nog åka hit igen, hehehe...
Lyckades lura ut att han har Um. Vet nån vem han är? Ser ut ungefär såhär, gjorde en liten skiss...

hahahah [love]

SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Åh! Träffade en jättesnygg och karismatisk kille på tåget, ha bor tydligen i Uppsala. Måste nog åka hit igen, hehehe...
Lyckades lura ut att han har Um. Vet nån vem han är? Ser ut ungefär såhär, gjorde en liten skiss...

Tänker Chickfactor, men han bor väl inte i Uppsala.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Har gjort slut.
Tack och Hej.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Casull:

Har gjort slut.
Tack och Hej.

Hur känns det?

SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

Hur känns det?

Väldigt fram och tillbaka.. kommer nog ångra det mer när det landat ordentligt.. men jag tror att det behövde bli så.
Tror inte heller på att ha någon kontakt med dom jag gjort slut med så det innebär väl ett "clean break" antar jag.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej, relationsdagboken, varför har eller ska alla flytta ifrån mig? Känner mig så jävla ensam och sitter för det mesta hemma om dagarna och har extrem ångest. Jag känner att jag inte har någon. Jag har svårt att klara av att ta mig utanför dörren om jag inte ska träffa någon vän. Mina tendenser av social fobi har gripit tag om mig igen. Idag var jag dessutom på min morfars begravning, och fick då träffa en massa folk som jag aldrig hälsat på förut vilket var extremt jobbigt. Det var en fin begravning med mycket tårar men också en del leenden, och morfar hade nog inte kunnat bli mer nöjd än så.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Casull:

Väldigt fram och tillbaka.. kommer nog ångra det mer när det landat ordentligt.. men jag tror att det behövde bli så.Tror inte heller på att ha någon kontakt med dom jag gjort slut med så det innebär väl ett "clean break" antar jag.

Förstår att det känns så. Hoppas det blir bättre för dig i längden, fastän det känns lite veligt och kanske dåligt, nu. Ta hand om dig.

SvaraCitera
Junis

jag fattar inte varför det alltid behöver vara så att dem som jag inte är intresserade av är det av mig och den som jag är intresserad av inte är det av mig [sad][love]

SvaraCitera
Ämnesstartare

smooth sailing

SvaraCitera
Ämnesstartare

Blööööööööääääaaaaargggghhhhh

SvaraCitera
Ämnesstartare

Har en ny relation. NHL13 [love]

SvaraCitera

alltså... det kan ej va ngn tillfällighet att alla plötsligt vill umgås med mig när jag hare 786546835634245 saker inplanerade.

Dold text: lyckas iofs pussla in att träffa dem, men jag borde egentligen ligga hemma och ta hand om min förkylning istället för att springa på möten/föreläsningar/seminarier och träffa dem
el ok, har inte gått på en enda föreläsning d1a vecka kom ja på.... [blush]

SvaraCitera
höna

glider nog ifrån ganska många kompisar känns det som. inte så kul. men är typ för lat för att ta kontakt m folk

SvaraCitera
Ämnesstartare

Även om jag har stannat och hackar efter nu så vet jag att allt runt omkring mig kommer snurra vidare precis som vanligt. Vänner som hör av sig, släkten som kommer ha släktträffar, mina katter som vill gosa, hemmet som behöver städas, hösten som komma skall.. o.s.v.. o.s.v.. o.s.v..

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag stör mig något otroligt på en viss person som tydligen har bestämt sig för att ogilla mig utan att ens känna mig. Vad är grejen? Vi har inte sagt ett ord till varandra, ändå kollar hon snett och ogillande på mig. Fuck those bitches, blir så jävla trött på sånt. Visst alla kan inte gilla alla, det ska gudarna veta... Men då måste man ha nån jävla anledning till det tycker jag. [zzz]

SvaraCitera
latest comments older comments