Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma relationsdagbok

latest comments older comments

Ämnesstartare

Nystart.       

Citera
Ämnesstartare

Fasiken:

visst hade du en sibrian huskey?
🙁
så söta o fina
va ha den för färg på ögonen? om du har en sån  Rodnar

Japp! Ja det är de Söt. Hon har bruna ögon.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Och? Att ett system är det gängse hade varit ett argument om det var den jag är intresserad av jag "skadar". Det är det inte.

SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Det är fint att ha kusiner ibland. Eller i alla fall en som kanske förstår. Inte uttrycker att det är något fel. Tur att jag fungerar med en av dom... Omtankeskramar är bra. Hon är bra.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska träffa min crush nästa vecka och vi har inte träffats sen sommaren Hjärta

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet inte riktigt vad jag vill. På ett sätt är jag intresserad, då vi har sjukt mycket gemensamt och han verkligen har potential till att bli en framtida partner. På ett annat sätt är jag inte helt färdig med att vara arg och ledsen över det som hände med M. Även om jag inte är kär, på samma sätt, så har jag inte lagt det hela bakom mig. Jag har liksom inte gått vidare helt ännu. Jag vet inte hur jag ska kunna flörta med eller ens träffa någon när jag fortfarande inte gjort upp med mitt förflutna. Jag tycker att jag borde ha gjort det vid det här laget, flera sex månader senare. Hur lång tid ska det behöva ta? 

Jag vill inte sörja mer. Jag vill lägga ner mer tid på att lära känna J, på att utveckla vår relation och se vad jag kan hitta där. Men M gör sig påmind allt för ofta. Jag blir rädd. Jag är rädd. Jag är rädd för att bli kär, jag är rädd för att J inte är den han utger sig för att vara eftersom M visade sig svika mig så hårt. Jag är så jävla rädd för kärleken. Jag brukade inte vara det. Jag vill inte vara det.

SvaraCitera

snor: Jag vill inte sörja mer. Jag vill lägga ner mer tid på att lära känna J, på att utveckla vår relation och se vad jag kan hitta där. Men M gör sig påmind allt för ofta. Jag blir rädd. Jag är rädd. Jag är rädd för att bli kär, jag är rädd för att J inte är den han utger sig för att vara eftersom M visade sig svika mig så hårt. Jag är så jävla rädd för kärleken. Jag brukade inte vara det. Jag vill inte vara det.

åh Sonia 🙁 ta det lugnt bara, tänk inte för mkt <3 umgås med J i din egen takt och så kommer det säkerligen utvecklas till något mer med tiden när du är redo och när du börjar lägga det andra bakom dig mer. Han är nog villig att vänta på dig <3

SvaraCitera

Zerafina:
Ska träffa min crush nästa vecka och vi har inte träffats sen sommaren Hjärta

vad roligt 🙂 <3

SvaraCitera
PMR
 PMR

Pratade med en UM-are i telefon inatt, helt jäkla spontant var det! Det lustiga är att jag aldrig ens hade hört hennes röst innan eller ens chattat privat med henne.. Haha, så det kan gå! Jättefin människa verkligen som var väldigt lätt att prata med. Det hela var liksom bekvämt och kändes inte alls konstigt, utan det kändes efter en stund som att det var en självklarhet att vi pratade i tele och att det alltid varit så - så tre timmar flög verkligen iväg! Tumme upp 

SvaraCitera
Ämnesstartare

shatter:

åh Sonia 🙁 ta det lugnt bara, tänk inte för mkt <3 umgås med J i din egen takt och så kommer det säkerligen utvecklas till något mer med tiden när du är redo och när du börjar lägga det andra bakom dig mer. Han är nog villig att vänta på dig <3

Ja, jag hoppas verkligen det... Blöh. Är bara så jobbigt att inte känna sig redo när man har viljan. Som att hela ens existens jobbar emot en hela tiden. Nåväl. Jag får hålla ut. Tack! Hjärta

SvaraCitera
Ämnesstartare

imorgon imorgon imorgon JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa

SvaraCitera

snor:

Ja, jag hoppas verkligen det... Blöh. Är bara så jobbigt att inte känna sig redo när man har viljan. Som att hela ens existens jobbar emot en hela tiden. Nåväl. Jag får hålla ut. Tack! Hjärta

jag förstår det 🙁 du har mitt stöd, don't give up! <3 

SvaraCitera

PMR:
Pratade med en UM-are i telefon inatt, helt jäkla spontant var det! Det lustiga är att jag aldrig ens hade hört hennes röst innan eller ens chattat privat med henne.. Haha, så det kan gå! Jättefin människa verkligen som var väldigt lätt att prata med. Det hela var liksom bekvämt och kändes inte alls konstigt, utan det kändes efter en stund som att det var en självklarhet att vi pratade i tele och att det alltid varit så - så tre timmar flög verkligen iväg! Tumme upp 

å vad mysigt! 🙂 <3  

FruLiten:

"Tomorrow, and tomorrow, and tomorrow,

Creeps in this petty pace from day to day. To the last syllable of recorded time. And all our yesterdays have lighted fools. The way to dusty death. Out, out, brief candle! Life’s but a walking shadow, a poor player. That struts and frets his hour upon the stage. And then is heard no more. It is a tale. Told by an idiot, full of sound and fury. 

Signifying nothing." 

förlåt var tvungen Rodnar har en thing för shakespeare 

SvaraCitera
penja

30e ses vi! blir telefonprat tills dess

SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten:

Vad händer imorn? 😉

SvaraCitera
latest comments older comments