Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma relationsdagbok

latest comments

Ämnesstartare

Kom nyss hem från en av Jordens mest underbara människor. Var likaledes underbart.

SvaraCitera
Ämnesstartare

tror att min relation kommer bli bra igen!!!!!!

SvaraCitera

skriver och pratar med världens finaste tjej nu varje dag, vi har båda erkänt våra känslor för varann och jag måste säga, såhär glad har jag aldrig känt mig i hela mitt liv !

Min querido [love]

SvaraCitera
Ämnesstartare

swefree1:

skriver och pratar med världens finaste tjej nu varje dag,

Trodde du var en vän jag har

tills

swefree1:

liv !

mellanrummet

SvaraCitera
Ämnesstartare

Har en god relation till mina kollegor vilket betyder att vi inte kommer ha dödat varandra innan helgen är över. Det finns risk att det blir bra det här.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Var social idag.
Tills 12 i alla fall.

Kudos till mig.

Söp ner och fick min vän (som vi var hos) att skrika kränkande saker från sin balkong.

roligt om han får klagomål.

Han var jättefull redan när vi kom. Kul.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Hemskt tråkigt nyårsfirande, ångrar att jag valde att stanna hemma och fira med familjen/släkt..
Men nu har jag dp gjort det så nu kan jag skippa det ett antal år framåt med gott samvete [crazy]

SvaraCitera

Hemskt nyårsfirande, ångrar att jag och en till tjej bjöd in en ytterliggare tjej som enbart ville ligga hemma och äta chips när vi ville festa, killen jag gillar som vet att jag gillar han också petade mig så jävla grovt vet ej var jag ska ta vägen love life [love][love][love]

SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Hur gammal är den? + Grattis!

Nachac:

Fyller trettiofem tror jag.

Meh, trodde Nachac hade hittat sin kärlek i den mogna kvinnan, tills jag såg att...

Nachac:

Ska bli farbror

SvaraCitera
Ämnesstartare

Pickaboo:

Meh, trodde Nachac hade hittat sin kärlek i den mogna kvinnan, tills jag såg att...

Har jag mer eller mindre ändå, bara att hon inte är fullt så "mogen."

Fast, knepigheter föreligger, det gör det alltid.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Pickaboo:

Haha

Nachac:

Har jag mer eller mindre ändå, bara att hon inte är fullt så "mogen."

Har du en milf på kroken?

SvaraCitera
Ämnesstartare

hemkommen från en resa som var fylld av ytliga men väldigt roliga möten. känner att man kanske borde försöka hitta något mer varaktigt nu

SvaraCitera
Ämnesstartare

Gjorde ingenting dumt i gårdagens dimma, gjorde någonting dumt idag istället. Typiskt.

Och jag fick en puss på tolvslaget! Glad vart jag.

SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Har du en milf på kroken?

Ne, bara en vacker kvinna.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Ne, bara en vacker kvinna.

Är ni ihop?

SvaraCitera
latest comments