Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma relationsdagbok

latest comments

Kviq
 Kviq

dog en del igår. på ett bra sätt. kärleksrelation går så bra, så bra. lite galet vilka fina människor man kan råka stalka.

familjerelationer är bra. förutom den där detaljen att jag måste flytta ifrån mor snart innan jag råkar mörda någon.

vänrelation är väl ok de också. rätt stillastående. för lite tid till dem. snälla, låt mig ha 48 timmar på mina dygn.

SvaraCitera
Ämnesstartare

vet inte vad jag känner, tänker, vill.

SvaraCitera
Ämnesstartare

får förklarat för mig allt som inte fungerar i en persons relation. tror inte jag någonsin kommer vilja påbörja en igen om det är så det är [sad]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

d

Bor du fast hos stringis och vargen nu?

ont fick flera nya relationer igår. kändes kul.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Relationer till vänner och bekanta är på topp den här helgen. Jag hittar på saker och har väldigt roligt [y]

Relationen till mitt inre kunde ha varit bättre. Jag känner stor oro och stort obehag. Oron vet jag varifrån den kommer och varför, obehaget vet jag också men dock inte varför! Obehaget tränger sig på och jag får ångest, det känns som jag ska ligga i min säng, under mitt täcke och gömma mig från världen.

Jag skulle behöva 1000 kramar och någon att dela tankarna med.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej, nu har typ det jobbigaste som finns inträffat (inom ramen för vardaglig jobbighet): det finns för fan ingen att tala med. Åh allt det här är fel. Fel fel fel jag är fel det sitter fel. Det är skoskav överallt. Typ.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag måste säga det: Fan vad bra jag är.

Jag brukar vara den blygsamma typen, men nu måste jag få säga att jag faktiskt är bra. Det gör jag aldrig annars.

Jag. Är. Bra.

Min relation till mig själv är awesome.

SvaraCitera
Ämnesstartare

I alla fall just nu.

SvaraCitera

snart åker min pojkvän bort och lämnar mig ensam i lägenheten till fredagnatt [sad]

annars är allt bra, vi flyttar till en större lägenhet på vår 7-månadersdag. det blir nice

alla andra relationer känns också mkt bra

SvaraCitera

har redan kommit till1 fas där jag börjar lukta på hans tröjor

känner mig så gay[cry]

Dold text: för att rädda mitt skinn lite vill jag klarlägga att hans tröja hängde på stolen jag sitter på

SvaraCitera
ziiesh

Min relation till mig själv har mått sjukt bra av min flytt för snart två veckor sedan, detta går bara uppåt! Wih [smile]

Min relation till budo har också mått väldigt bra av detta, halverat avstånd har säkert sina fördelar [smile][smile][smile]

Just nu har jag inte sådär supermånga irl-relationer då jag är helt ny i en stad där jag inte känner någon, men jag planerar att skaffa en relation eller fler på tisdag, då jag kommer joina en buggkurs [y][bigsmile]

Ge mig relationer, jag är socialt undernärd!

SvaraCitera
Ämnesstartare

är orolig för och saknar bff men har inte alls visat att jag finns här/där/(var?).
jag suger getballe på att vara vän.

SvaraCitera

detta känns ungfär som att vara nykär
man vill träffa personen hela tiden, fast man inte kan [sad]

SvaraCitera
Ämnesstartare

lazertits:

jag suger getballe på att vara vän

Detta stämmer in på mig. [sad]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Relation till musik: Mycket bra. Har hittat en guldgruva som verkar ändlös. Blir bra detta.

Relation till vän (typ): Nope. Inte superb. Varför? Beror mest på mig, vet inte vad jag vill just nu. Varit emotionellt instabil under en längre tid. Men jag orkar nog inte mer. Så känns det. Dettta börjar påverka mitt mående i negativ riktning. Ångest, åh, denna ångest.

Vän (typ) 2: Inte heller bra. Vet inte hur jag ska göra. Känns som jag gör en höna av en fjäder, men jag vet inte. Vet inte hur jag ska förhålla mig till den längre. Gillar inte hur jag beter mig heller, men det beror mer på att jag känner mig paralyserad. Vill ta avstånd, vill tänka. Frågan är om jag kommer komma fram till något annat eller inte. Troligen inte. Kan se om jag kan fråga om lite saker som bekymrar mig. Då kanske det blir bättre. Om inte...så vet jag inte. Jag mår dåligt av det här.

Vän 3: Har varit dålig där. Måste vara bättre på att svara när hon vill mig något. Kollar på smset, men är mitt uppe i något, så jag lägger ifrån mig mobilen - sen glömmer jag att jag hade något att svara på. Måste bli bättre på det.

Relation till mig själv: Rätt okej. Faktiskt. Rätt okej. Lite surt att jag inte kommer kunna nå mitt mål innan önskvärt datum. Men det kommer fler gånger. Få se till att fortsätta ända till nästa gång.

Relation till skola: Ok. Börjar bli bra. Hoppas på att det håller i sig.

SvaraCitera
latest comments