lazertits:
arbetar här i fyra månader ja. skidlärare ungefär.
aha!
minns att min fysiklärare på gymnasiet drog iväg och gjorde samma sak. det var kanske inte jättepopulärt. iaf inte innan folk märkte att vikarien gjorde lättare prov...
OF 5:
tror jag ska säga sanningen och förstöra en eventuell relation.
Kan vara ett nödvändigt ont ibland. Men egentligen är det inte ett ont i slutändan ändå, för har du anledning att bryta är det antagligen nödvändigt
ziiesh:
inte ett ont i slutändan ändå, för har du anledning att bryta är det antagligen nödvändigt
visst är det så.. men det känns så surt när man kämpat så hårt för att få en
ziiesh:
ont i slutändan
; )
ziiesh:
ont i slutändan
ont i bakändan
OF 5:
vad har nu hänt!
Tickstart:
vad har nu hänt!
Gjort misstaget att lära känna en människa i familjens närhet som skulle behöva få förklarat varför dennes liv inte ter sig som intentionen. Milt sagt är människan ett svin
OF 5:
Milt sagt är människan ett svin
smaskiga detaljer!
Tickstart:
smaskiga detaljer!
inte sant så säj
Fu*king ångest
alltid samma sak det handlar om
människan som jag aldrig fick vara ifred från i början av höstterminen ska nu börja gå till skolan igen. Är glad för dennes skull, för vill ju ej att personen ska må dåligt eller så, men hoppas jag slipper känna mig förföljd igen
det står väldigt stilla nu
OF 5:
Klart det gör.. Alltid när relationer tar en vändning neråt blir minst en person sårad, men så är det. Det suger, men man kommer inte undan och vi överlever faktiskt det
ziiesh:
on sårad, men så är det. Det suger, men man kommer inte undan och vi överlever faktisk
ibland tvivlar jag på det
Relationen till rätt dygnsrytm är långt ifrån bra.
att sova känns skitjobbigt, meningslöst och tråkigt.
tur att jag bara har 1 natts sömn ensam kvar.
gillar ej att jag blivit såhär beroende av en person utanför min familj. har aldrig någonsin varit det förut.