Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma relationsdagbok

latest comments

lazertits:

arbetar här i fyra månader ja. skidlärare ungefär.

aha!
minns att min fysiklärare på gymnasiet drog iväg och gjorde samma sak. det var kanske inte jättepopulärt. iaf inte innan folk märkte att vikarien gjorde lättare prov...

SvaraCitera
ziiesh

OF 5:

tror jag ska säga sanningen och förstöra en eventuell relation.

Kan vara ett nödvändigt ont ibland. Men egentligen är det inte ett ont i slutändan ändå, för har du anledning att bryta är det antagligen nödvändigt [y]

SvaraCitera
Ämnesstartare

ziiesh:

inte ett ont i slutändan ändå, för har du anledning att bryta är det antagligen nödvändigt

visst är det så.. men det känns så surt när man kämpat så hårt för att få en [sad]

SvaraCitera
Exner

ziiesh:

ont i slutändan

; )

SvaraCitera
Ämnesstartare

ziiesh:

ont i slutändan

ont i bakändan

OF 5:

visst är det så.. men det känns så surt när man kämpat så hårt för att få en [sad]

vad har nu hänt!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

vad har nu hänt!

Gjort misstaget att lära känna en människa i familjens närhet som skulle behöva få förklarat varför dennes liv inte ter sig som intentionen. Milt sagt är människan ett svin

SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Milt sagt är människan ett svin

smaskiga detaljer! [blush]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

smaskiga detaljer!

inte sant så säj

SvaraCitera
Ämnesstartare

Fu*king ångest [cry][sad]

alltid samma sak det handlar om

SvaraCitera

människan som jag aldrig fick vara ifred från i början av höstterminen ska nu börja gå till skolan igen. Är glad för dennes skull, för vill ju ej att personen ska må dåligt eller så, men hoppas jag slipper känna mig förföljd igen [sad]

SvaraCitera
Ämnesstartare

det står väldigt stilla nu

SvaraCitera
ziiesh

OF 5:

Klart det gör.. Alltid när relationer tar en vändning neråt blir minst en person sårad, men så är det. Det suger, men man kommer inte undan och vi överlever faktiskt det [love]

SvaraCitera
Ämnesstartare

ziiesh:

on sårad, men så är det. Det suger, men man kommer inte undan och vi överlever faktisk

ibland tvivlar jag på det

SvaraCitera
Ämnesstartare

Relationen till rätt dygnsrytm är långt ifrån bra.

SvaraCitera

att sova känns skitjobbigt, meningslöst och tråkigt.
tur att jag bara har 1 natts sömn ensam kvar.
gillar ej att jag blivit såhär beroende av en person utanför min familj. har aldrig någonsin varit det förut.

SvaraCitera
latest comments