passaro:
Äru en fjollträskare? eller har för mig att du är från skåneland
w00t nä? är från fjollholm, stockholk, hufvudstaden, duuvet
höna:
w00t nä? är från fjollholm, stockholk, hufvudstaden, duuvet
ah! fick för mig att du bodde där nere, lol
passaro:
ah! fick för mig att du bodde där nere, lol
nee... men skåne är najs!
höna:
nee... men skåne är najs!
ingen aning, bara åkt genom.![[cool]](/img/smilies/cool.gif)
Hmmm.
Relation till vän 1: Den är bra. Vi samtalades häromdagen och den kom farm till något som var bra att den fick funderat ut.
Relation till vän 2: Verkar bra. Stabilt och okej, som det alltid brukar vara.
Relation 3: Ganska dåligt, men jag tror ej att det är något som behöver åtgärdas. Det bara är så.
Relation 4: Sagt upp kontakten. Det känns trots allt ganska bra. Saknar den emellan åt, men med tiden lär jag glömma. Dt är bra.
Relation 5: Dåligt. Har gjort bort mig, måste ställa det till rätta. Förhoppningsvis kan den förlåta mig.
Relation till livet: Dåligt.
Relation till skolan: Ohygglig.
Kära relationsdagbok!
Jag saknar min pojkvän extra mycket idag... kanske för att pappa ska opereras för cancer imorgon. Det är lite jobbigt.
Har relativt bra relationer till vänner men saknar en speciell just nu. Förfärligt mycket. Nästan så att jag skulle kunna gråta lite. Hatar att han är på andra sidan jordklotet, skulle verkligen behöva hans skratt, varma kramar och visa ord just nu.
Elva timmar kvar, sen har jag skapat två nya irl-relationer.
Relationer är för idioter. ![[party]](/img/smilies/party.gif)
Chibibbi:
Elva timmar kvar, sen har jag skapat två nya irl-relationer.
Betyder detta att du kommer i helgen? ![[party]](/img/smilies/party.gif)
grums:
Betyder detta att du kommer i helgen?
Hehe, det hela är lite knasigt...
Jag fick inte tillåtelse att åka på träffen, nej. Eftersom att jag inte fick det så frågade jag istället om jag fick åka upp för att kolla runt i staden, besöka biblioteket, universitetet och slottet osv. Det är något jag velat göra länge, då jag eventuellt ska söka till deras universitet där.
Sååååå. Då tänkte jag att jag åker dit i helgen när jag samtidigt kan tåga med bra sällskap. Då blir det lite träff med några iaf, än inget alls. + att jag får besökt staden jag vill besöka.
Så det är planen.
(förlåt för uppsatsen
)
Nej. Bara nej.
Chibibbi:
Så det är planen.
Aha! Så du kommer vara i staden i helgen men sova på annat håll?
grums:
Aha! Så du kommer vara i staden i helgen men sova på annat håll?
Yup. Mjo. Precis.
Det känns som en bra kompromiss i nuläget iaf.
Chibibbi:
Yup. Mjo. Precis.
Det känns som en bra kompromiss i nuläget iaf.
Ja! Och ser de att du klarar dig och att de kan lita på dig kanske du får åka på träff nästa gång. ![]()