Chibibbi:
Alldagligt ful,
Chibibbi:
Man ser på mig och tycker att jag är ful,
Men gud, Chib, vad är det du säger? Du är ju jättefin!! Finns inget som är alldagligt med dig. Det säger jag inte för att vara snäll, utan jag menar det verkligen. Jag hoppas du inser det snart! Visst jag har också känt mig ful när jag var yngre (gör det ibland nu med, men inte på samma sätt), men allt handlar ju om din självkänsla och det är du nog medveten om. Men som frukt sa, ditt omdöme påverkas av ditt mående. Kram på dig!
det är väl helt okej men jag har inte sovit i samma säng som någon annan på typ... 3 månader
saknar att sova med någon
har nog inte kramat någon på 3 månader heller om inte fyllekramar räknas
Blivande_japan:
Har du aldrig sett någon du egentligen tycker är rätt ful men som ändå har tonvis med killar efter sig?
Typ inte. 😀 Men jag förstår din poäng. Tack! =)
grums:
Men gud, Chib, vad är det du säger? Du är ju jättefin!! Finns inget som är alldagligt med dig. Det säger jag inte för att vara snäll, utan jag menar det verkligen. Jag hoppas du inser det snart! Visst jag har också känt mig ful när jag var yngre (gör det ibland nu med, men inte på samma sätt),
grums:
men allt handlar ju om din självkänsla och det är du nog medveten om. Men som frukt sa, ditt omdöme påverkas av ditt mående. Kram på dig!
världens starkaste man:
Vadå alldagligt ful?
världens starkaste man:
Dumheter.
Vad fina ni är. Vad glad jag blir. Skulle kännas dumt att säga emot nu. Så tack för alla orden, dom värmer. Ska försöka ta åt mig och så.
/ generad & glad person
hälsade inte på hans kompisar och såg ut som ett helvete inför dem så det är väl dåligt för min och hans relation.
Behöver ohälsosamt mycket bekräftelse har jag märkt. Jag får så mycket kärlek av världens finaste människor, och känner mig fortfarande ensam. Tror att det är det fysiska jag saknar mest, fast är inte helt säker. Måste rannsaka mig själv, eller fortsätta, eftersom jag redan börjat. Det känns jobbigt att gå in mig själv och tolka mina olika beteenden. Just nu känns det hemskt jobbigt, men jag ska fortsätta, för jag vet att det gör mig gott.
Blir helt varm och glad när min faster berömmer mina ögon
grums:
känns bra att veta!
bra
Chibibbi:
Typ inte. 😀 Men jag förstår din poäng. Tack! =)
jag har sett massor om det är någon tröst!
Jag behöver seriöst råd NU. Och jag vet att ni här brukar vara bra på sånt.
Är det dumt att gå på magkänsla (min säger mig att jag kanske borde göra slut med pojkvännen, för att det är någonting som jag inte kan sätta ord på som inte känns rätt, trots att han är världens finaste människa)? Eller ska man vara mer rationell?
Lowiz:
Är det dumt att gå på magkänsla (min säger mig att jag kanske borde göra slut med pojkvännen, för att det är någonting som jag inte kan sätta ord på som inte känns rätt, trots att han är världens finaste människa)? Eller ska man vara mer rationell?
Öh, du får nog beskriva mer än så för att man ska kunna göra något utlåtande.
Lowiz:
Du känner så för att det är vår, alla gör slut på våren oavsett hur nödvändigt det är
Vi har varit tillsammans i 5 månader (känt varandra cirka 6) och allting har liksom flutit på. Jag har av någon anledning börjat ifrågasätta mina känslor. Stundvis känns vi mer som kompisar, jag tycker inte sexet är kul längre, det känns stundvis bara trist, vi kommer inte "framåt". Allt är så jävla diffust. En känsla, helt enkelt.
Han gör ingenting konkret fel. Han ställer upp för mig till 110% osv. Jag vet bara inte om det är magkänslan jag ska på, eller om jag ger upp för lätt och borde vara mer rationell och tänka att det KAN ju faktiskt hålla i längden.
Lowiz:
Stundvis känns vi mer som kompisar, jag tycker inte sexet är kul längre, det känns stundvis bara trist, vi kommer inte "framåt". Allt är så jävla diffust. En känsla, helt enkelt.
Har du försökt testa något nytt när ni har sex? Om man alltid gör samma sak är det lätt att man blir uttråkad till slut och glöden slocknar. Testa att hitta på något tillsammans, typ åk bort nånstans över en helg eller så. Det kan eventuellt vara så att förhållandet blivit vardagligt och man behöver krydda till det lite.
Lowiz:
Han gör ingenting konkret fel. Han ställer upp för mig till 110% osv. Jag vet bara inte om det är magkänslan jag ska på, eller om jag ger upp för lätt och borde vara mer rationell och tänka att det KAN ju faktiskt hålla i längden.
Ge det en chans först, om det fortfarande inte känns rätt så ska du göra slut. Man kan inte vara tillsammans med någon man inte har känslor för liksom.
Min mage har ej så bra relation till mig tror jag. Den vill ha mat. Så ska ge den mat snart, nu när jag läst ut min bok.
Tack peepz för era fina svar! Har kanske blivit lite klokare, kanske inte. Ska känna efter i helgen när han är här. Den som lever får se, helt enkelt.