Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma relationsdagbok

latest comments

Ämnesstartare

En nära vän mår dåligt. Hon har stort bekräftelsebehov och behöver prata mycket. Känns som att jag inte räcker till eller kan hjälpa till nog. Jag räcker fan aldrig till. Önskar att hennes bf var mer stöttande, han förstår nog inte riktigt även om han vet att hon inte mår så bra.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Dock är det så mycket lättare att hjälpa andra än sig själv. Sjukt är det.

SvaraCitera
Ämnesstartare

blir jättedissad av områdets snyggaste kille och jag tar åt mig så mycket att det bränns i hjärtat på mig
tror det betyder att det går dåligt i vår relation. eller så går det bra. undrar vad han tror

SvaraCitera
Ämnesstartare

ok han dissar mig inte men är envis och eländig
död åt hnm

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag lät bli att uppbåda/förställa gott humör idag när jag träffade mina klasskompisar och jag märkte ganska snabbt vem av dem som var mest lyhörd.

Jag blir allt mer ledsen av min familj, min (vår) vantrivsel börjar bli allt mer påträngande och sjuklig tycker jag. Nästan så jag vill skriva om det på något vis.

Ska iallafall börja ha dörren till mitt rum öppen, bara för att, lix..

SvaraCitera
Ämnesstartare

frukt:

Jag blir allt mer ledsen av min familj, min (vår) vantrivsel börjar bli allt mer påträngande och sjuklig tycker jag. Nästan så jag vill skriva om det på något vis.

Relaterar till detta, så om det är någon tröst/känns bättre, så vet du att du inte är ensam med detta. Hoppas det fixar sig för dig, fruktis. Du är snäll.

OnT:

Relation till finaste människan: (Y)[blush]

Du gör mig glad. Som min egna sol som lyser upp tillvaron med värme och glädje. Jag tycker att du är en bra människa. Puss.

Relation till person jag ser som min troligen närmaste vän:

Är orolig. Om mina misstankar stämmer, mår du inte särskilt bra. Vill att du ska må bra. Jag önskar du kunde låta mig hjälpa dig. Blir ledsen när jag tänker på att du inte är lycklig. Jag kan förstås bara spekulera...men jag vill att du ska känna genuin glädje. Önskar att du tycker om dig själv, för även du är en bra människa.

Du är en utomordentlig vän och jag är glad att vi har kontakt. Hoppas att det ger dig något också. Att det inte bara är för min skull.

Kram. Ta hand om dig.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja vettefan, något händer!

Min relation till bröd är dock väldigt god (som brödet då) vilket är rätt gött mos.

Och mos är också gott.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Har nog inte en enda riktigt sund och bra relation i mitt liv när jag tänker efter.

Men jag klarar mig.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Neh, nu ska jag nog antingen supa bort förvirringen, försöka sova hela dagen eller dunka min skalle så hårt in i väggen så hårt att jag svimmar av.

HÖRS.

SvaraCitera
Exner

Outro:

Har nog inte en enda riktigt sund och bra relation i mitt liv när jag tänker efter. Men jag klarar mig.

: (

SvaraCitera
Ämnesstartare

Saknar att bara kunna träffa vänner när man vill.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Idag känns det som att jag har en familj.

SvaraCitera
höna

Zapetta:

Saknar att bara kunna träffa vänner när man vill.

har du inga vänner i gävle?[sad]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Oj bor Zapetta nära mig vad läskigt [sad]

Dold text: okej, känns som om att redan visste det och redan uttryckt min rädsla tidigare... har jag det? hmmmhhmhm. Guldfiskminne

SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Jag är IRL-partner med en manlig legend

Gillar att Tobbish har fin teori om det där. Han hade nog rätt, enligt facebook. Spännande. Intriger. Stalking. Ojoj.

Edit: menade egentligen "alla känner alla", "världen är liten" och "um förminskar världen"

SvaraCitera
latest comments