Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma relationsdagbok

latest comments

Ämnesstartare

Tobbish:

Oja! Snubblade över den lite lätt! [bigsmile]

Haha [crazy]

Tobbish:

Hmm, jag vet verkligen inte [surprised] Du kanske vet vad jag borde köpa däremot? (om något alltså)

Hm, nej.. oj. Jag behöver köpa så himla mycket men tror inte att du är i behov utav allt det [ops]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Har jävla dålig relation till mig själv idag [mad]

SvaraCitera
Ämnesstartare

malber:

Har jävla dålig relation till mig själv idag [mad]

Me too [n]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Dålig relation till min vikt.
Har försökt gå upp i vikt denna vecka men har istället gått ner [mad][sad]

Vet att det inte kan gå så snabbt, men hade hoppats på några hekto iaf [cute]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Relationen till mig själv är konstig. Går från nästan superemotionell angående till apatisk/halvcynisk/negativt/skeptiskt rationell. Vet inte riktigt hur behandlingen gick heller. Känns inte lika instängt, men tror inte jag kom hela vägen. Ska försöka ikväll igen. Tänker försöka tills det fungerar.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har en dålig relation till skolan, fyfan vad jag hatar min nuvarande kurs och den hemska hemtentan [mad]
Jag har dock en god relation till mina programkamrater och det känns lite sorgligt att vi ska gå skilda vägar och läsa olika kurser nu.

Jag är en okej relation till min familj, de hör inte av sig hela tiden längre och verkar acceptera att jag är 'vuxen' och inte vill prata i telefon varje dag. Skönt.
Oroar mig lite för kommande besök av mamma + syster dock, det kommer att vara så påfrestande. Speciellt systern. Jag lär fly till högskolan för att plugga ibland men det känns elakt att lämna Tobbish ensam med dem... [blush]

och så måste jag gå igenom hela lägenheten och gömma saker, sätta lösenord på datorn och hålla på, för min syster förstår ej det där med integritet och att det är oartigt att rota i lådor... Jobbigt, jobbigt.

Relationen till mig själv pendlar mellan odrägligt bra, mindre bra och nästan okej. Beroende på situation.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Bl0cket:

Du kan få 3 kg av mig [y]

SvaraCitera
JOZFiN

Bl0cket:

Har försökt gå upp i vikt denna vecka men har istället gått ner

davvelito:

Du kan få 3 kg av mig

och typ 7-8 av mig. gratis!!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Bl0cket:

davvelito:

Du kan få 3 kg av mig [y]

JOZFiN:

och typ 7-8 av mig. gratis!!

Och 10 av mig. också gratis!!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

Vet inte riktigt hur behandlingen gick heller.

Vad är detta för behandling? Låter som att du gått all Clockwork Orange!

SvaraCitera
Lowiz

Happ. Efter ikväll är jag ej någons flickvän längre. Det känns skönt, men lite vemodigt. Har nämligen dåligt samvete för hans skull. Sen tycker jag inte om att vara ensam så det är förmodligen bara en tidsfråga innan jag har hittat en lekkamrat utan förpliktelser. Sakta men säkert har min inställning och tankar kring förhållanden ändrats, har alltid längtat efter att hitta Honom och flytta ihop och yadayadayada. Nu får jag ångest när jag tänker på't men vill ju ha all närhet. Vill ha en bra KK-relation.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Lowiz:

Honom

Tror ej att det finns en honom med stort H som kommer att göra allt bra i all framtid [blush]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Semi:

Vad är detta för behandling? Låter som att du gått all Clockwork Orange!

Man tänker på allt som är jättejobbigt till den grad att man släpper ut allt som känns superjobbigt, sedan blir tom efteråt och kan börja om på nytt. Kind of. Mer eller mindre.

Är lite liknande, kanske, bara att man gör det på egen hand. [crazy]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

Är lite liknande, kanske, bara att man gör det på egen hand.

Appropå roliga behandlingar så har jag försökt klardrömma i typ några veckor nu för att till slut kunna lära mig att somna ba sådär ba.

Så slipper man vakna halvt död pga sömnpiller [cool]

(Ska man vara död ska man vara helt död.)

SvaraCitera
Ämnesstartare

Semi:

Appropå roliga behandlingar så har jag försökt klardrömma i typ några veckor nu för att till slut kunna lära mig att somna ba sådär ba.

Hehe, hur har det gått för dig? [crazy]

Semi:

Så slipper man vakna halvt död pga sömnpiller

Tror du vaknar ännu dödare om du inte ens får någon sömn. [cute]

SvaraCitera
latest comments