mynona:
Jag tänker kultivera en viss relation. Jag tror att det kan bli utmärkt på många vis.
?
dazed:
Sluta vara så dum i huvudet nu, pizzan blev asgod!
Haha käft! Vad kuuul. Varsågod
STORM:
Haha käft! Vad kuuul. Varsågod
Du har ju fel.
Pizzajäveln blev inte så jävla snygg men ack så jävla god, godast hembakade varianten jag ätit iaf.
dazed:
Du har ju fel. Pizzajäveln blev inte så jävla snygg men ack så jävla god, godast hembakade varianten jag ätit iaf.
:DDD
Ja, det känns lite suspekt att den är så enkel, funderar lite på vad haken är.
STORM:
:DDD Ja, det känns lite suspekt att den är så enkel, funderar lite på vad haken är.
Ja det känns tämligen unikt med en quick fix som verkligen funkar, kan inte påstå att jag har sett det förut vare sig när det gäller mat eller andra sammanhang.
Kontakta en lokal pizzeria och sälj in den.
"Jag vill ha en outro med allt på"
tevepro:
"Jag vill ha en outro med allt på"
SKA FAN GÖRA DET
ceka92:
?
Ja just så 🙂 I think this may be a keeper, för att utrycka det på det sättet. Man möter ibland folk med vilka man har lätt att tala med från början och som man tror kan bli riktiga och långvariga vänner. Jag ska ge lite fokus åt denna person
Det skulle kunna vara bättre med både det ena och det andra.
Tobbish:
Det skulle kunna vara bättre med både det ena och det andra.
Du slog huvudet på spiken!
Vill nog ha lite mer aktiva sociala relationer osv.
Idag så, nej detta är ju fasen privat, inte ska jag nämna ut en massa skit här, men det är bra med min relation, rawr
Det är lite intressant hur en del människor inte tycks se något värde i mig som person. Jag är lycklig över att vara trygg ända in i benmärgen så som det är nu med min relation till en man, annars hade jag säkert kastat mig i armarna på en annan person som hörde av sig igår.. Jag förstår inte hur han kan vara så misslyckad i sig själv att han bokstavligen tror att jag kommer att träffa honom efter typ 6 månader och ligga med honom. Åh, herregud. Så himla efterbliven människa att det finns inte. Han är inte ens begåvad på något sätt, inte intressant.
Tur att jag vet bättre nu
Har bra relationer, för tillfället. Vissa hade jag nog velat skulle vara mer utvecklade men det kommer la.
En relation mindre, verkar det som.