Har pluggat lite idag..
Nästan en månad sedan senaste sexet ![[cry]](/img/smilies/cry.gif)
![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
Jag är på runt tre månader. Hm. Har fått chanser också men inte känt för det. Vad händer? ![]()
honolulu:
men nej. det finns ingen som inte vill mysa och kramas med personen man gillar för att de kommer från en annan kultur.
men det vill han!!
honolulu:
hör du inte själv hur befängt det låter?
jo jag ser hhur det jag skrev endast går att tolka på 1 sätt o det är helt fel. jag hade inte förestäällt mig en sån här reaktion.
sluta tjata omett nu jag fattar inte vad jag måste säga för att ni ska förstå att ni misstolkat allt.
sex är typ det sista jag tänker på just nu.. pga. sjuk och ont i hela kroppen!!!!
Ska på besök till underlivsdoktorn så jag kan väl snart stryka samlag med skohorn från min to do-list.
Haha. To do. Pun not intended.
timeisrunningout:
Haha. To do. Pun not intended.
![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
![[love]](/img/smilies/love.gif)
![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
Kära sexdagboken,
Igår hade vi sex. Sort of.
Längtar till ikväll. Vill mysa och visa hur mycket jag tycker om honom. Vill ha passionerat och bra sex. Ska bli mysigt.
Tackåhej.
Imma probably get laid tonight ![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
![[love]](/img/smilies/love.gif)
qazedctgb:
du är så jävla vit kränkt man i den här kommentaren.
Dagens citat ![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
soundsystem:
Har pluggat lite idag..
Jag med ....
Paseo:
sluta tjata omett nu jag fattar inte vad jag måste säga för att ni ska förstå att ni misstolkat allt.
Skriv hur det ligger till då. Istället för att upprepa "Ni har fel". Jag menar, vi har bara den där texten du skrev att gå på ![]()
Violine:
Davvelito lär behöva köpa flera olika disney-filmer. 😐
känner att jag både vill och inte vill veta vad det här inlägget gör i sexdagboken ![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
Blivande_japan:
känner att jag både vill och inte vill veta vad det här inlägget gör i sexdagboken
Haha, det är väldigt relevant för just sexdagboken, men jag kommer inte skvallra. ^_^
Violine:
Haha, det är väldigt relevant för just sexdagboken, men jag kommer inte skvallra. ^_^
dejtar du davvelito ?![[surprised]](/img/smilies/surprised.gif)
Violine:
Davvelito lär behöva köpa flera olika disney-filmer. 😐
Va fan vilken film förstörde ni? ![[cry]](/img/smilies/cry.gif)
![[cry]](/img/smilies/cry.gif)
Violine:
Käraste du, käraste du. <3