Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma sexdagbok

latest comments older comments

kebu12:

Fruntimmer[rolleyes]

ha-ha-ha

SvaraCitera
Paseo

Zodd:

Bra att han förstod det då. Han är säkert en schysst kille egentligen, eftersom du gillar honom. Men se till att han inte får bestämma för mycket bara.

det är där det misstolkas. han bestämmer ingenting. ett tag va jag jämt arg på han o sa skit på dig hela tiden, ba för han fattar inte va det betyder o jag tyckte det va roligt. då va han en riktig toffel.

SvaraCitera
höna

Paseo:

ett tag va jag jämt arg på han o sa skit på dig hela tiden, ba för han fattar inte va det betyder o jag tyckte det va roligt.

[love]hahahah[love]

SvaraCitera

[tard]

SvaraCitera

Paseo:

ett tag va jag jämt arg på han o sa skit på dig hela tiden, ba för han fattar inte va det betyder o jag tyckte det va roligt. då va han en riktig toffel.

lol [crazy]

SvaraCitera

Jag måste fan vara traumad eller nåt men det låter ej bra asså, även om det blivit bättre [sad]

SvaraCitera
Paseo

jag har en förmåga att säga "stackars paseo" hela tiden o när folk frågar va vadå så säger jag näää inget
nu har han börjat säga "stackars *hans namn* nä det är inget bara dolig dag idag"

han frågar desperat "vad är den shiet po dej snela berätta. näääjjj jag ska froga gonnar".

ok lite positivt om han i denna tråd. min psykoterapeuts enda bekymmer angående mitt udda förhållande med honom var graviditet och min pappas grova rasism. det va ganska skönt.

SvaraCitera

Paseo:

Jag lät honom läsa va ni skrivit här. Haha [smile] Kanske inte världens bästa idé dock pga det är typ som att säga "hörredu den där typen sa att du är en idiot" o det är ju onödigt.

Paseo:

Han fatta inte att jag inte känner er så han blev väldans chockerad över att jag berättat så privata saker. Men han fatta sen. Han skrattade o sa "nejnejnej du kan inte skriva sånt här".

Men läste han inte vad du skrivit??? Fattade inte att han inte får bete sig sådär?

SvaraCitera

Hade typ ett av mina bästa sex igår. crazz eehhh

SvaraCitera
Paseo

isola:

Men läste han inte vad du skrivit??? Fattade inte att han inte får bete sig sådär?

Jojo klart. [smile] Han tänkte inte så. I hans land får man inte kramas bland folk o när vi väl blev ensamma va han väldans sugen så det blev mer än bara kramar. Vilket gjorde mig missnöjd såklart. Men det är mycket mycket bättre nu.

SvaraCitera

davvelito:

Ja men varför i sexdagboken?

Kommer du inte ihåg att du skulle köpa Disneyfilmer för att störa genom väggen? :O

SvaraCitera

Violine:

Kommer du inte ihåg att du skulle köpa Disneyfilmer för att störa genom väggen? :O

Jo typ! Fick för mig att du skulle förstöra filmerna 🙁

SvaraCitera

davvelito:

Jo typ! Fick för mig att du skulle förstöra filmerna 🙁

Det skulle jag ALDRIG göra. 🙂

SvaraCitera

Fick fyllebesök av en halvnegress, du vet milk-chocolate/aka rihanna stajl.
5/5

SvaraCitera

Paseo:

kte

Fan vad gött att det blivit bättre. Det är skitbra att ni har såpass bra kommunikation sinsemellan och säger vad ni känner och så.

SvaraCitera
latest comments older comments