nä nu pallar jag inte mer, tänker ligga ikväll!
Snart får jag idka älskog med min karl. Bara 12 dagar kvar.
polymyalgia_reumatika:
Var på knullhumör idag dvs sugen, och tänkte att man kanske skulle ta och kontakta en viss person, men upptäcker senare att man har menshelvete eftersom jag missat mina p-piller någon dag hit eller dit..
HAHAHAHA har INGET minne av att jag skrivit det här?!
ah fast nee, det blev inget ligg ikväll.
Dold text: Ventilation nr.1.
Jag kan inte gå på träningen imorgon, seriöst. Det kommer inte att gå. Mina bröst, min kind, min rumpa och ungefär allt annat gör jävligt ont just nu och speciellt brösten och rumpan ser seriöst helt misshandlade ut.
Ibland får jag stryk, ibland gillar jag det. Idag var en sådan dag. Nådde min gräns.
Övat på att öka min sexappeal/prata i lägsta möjliga oktav
soundsystem:
Dold text: Jag kan inte gå på träningen imorgon
Dold text: Min rumpa blev slagen igår, körde spinning idag. Fortfarande ömt och det gjorde ont att sitta
Och du verkar ha ett: najs sexliv. Känns som en konstig komplimang att ge.
jag vill bli slagen nästintill medvetslös sedan bli knullad tills hela jag går sönder i kroppen
Allt jag tänker på är sex. Jag pratar inte direkt om det, men det upptar min gärna konstant. Är beroende av hans nakna kropp tätt intill min, no kidding.
Trevliga tankar
Hm saker jag läser i den här tråden som jag läser och också andra saker på forumet får mig att fundera kring varför människor av både könen sexualiserar våld, fine whatever floats boatjävel men det är märkligt hur vi kan vara programmerade så eller iaf programerade till att ta till oss det. Att det är så pass vanligt.
Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag. Nästa fredag.
Var idag med två av mina tjejvänner på badhuset och plaskade runt. Jag är mer än "småtänd" på en av dem.
Bästa av allt, hon bar vit bikini-underdel 🙂
Absolut sexigaste jag har varit med om i ett badhus. Jag hade gärna velat stirra mera, men var försiktigt med det.
Såg hennes underbart rakade genom tyget!
Ett träningspass på gymmet får blodet att strömma runt i kroppen. Överallt, runt och runt och runt! Det pirrar skönt