Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma sexdagbok

latest comments older comments

Hade sex i förrgår. Hade sex igår. Kommer kanske ha sex idag. Life is good.

SvaraCitera

CharlotteEdin:

Ett träningspass på gymmet får blodet att strömma runt i kroppen. Överallt, runt och runt och runt! Det pirrar skönt

Fick mig att tänka på den här gamla klassikern [bigsmile]

Folk som inte tränar vet inte vad de missar!

SvaraCitera

dvärgkastarn:

Fick mig att tänka på den här gamla klassikern Folk som inte tränar vet inte vad de missar!

hahah, ja eller hur [crazy]

SvaraCitera

ska ligga imorn[blush]

SvaraCitera

Fjärde dagen i rad i dag. Har flow.

SvaraCitera

hade ett sjusärdeles samlag igår.

SvaraCitera

Obotligt kåt och börjar bli riktigt frustrerad över att ha tappat förmågan till orgasm. I och med att det inte blev något ligg i söndags så har jag varit sexfri rätt länge nu. Sex kan ju vara riktigt nice utan orgasm också.

SvaraCitera

Var nyss och var idrottsvikarie på en gymnasieskola för förstaårseleverna. När dagen var slut så kom jag hem för att ta ut mina använda idrottskläder, då ser jag snabbt att mina tights samt trosor är borta.
Någon som ville ha dem kanske? [cute]

SvaraCitera

CharlotteEdin:

då ser jag snabbt att mina tights samt trosor är borta.

eller så har du tappat dom och så tycker folk att du är äcklig som lämnat kvar använda trosor.

SvaraCitera

LillaBob:

eller så har du tappat dom och så tycker folk att du är äcklig som lämnat kvar använda trosor.

Hur kan man tappa ett par trosor/tights? Jag vet om att jag lade ner dem i min väska.

SvaraCitera

Har haft ont i fittan sedan jag onanerade för typ någon vecka sedan, lol. Det är bättre nu. Får vara försiktigare. När jag har sex med andra än blott mig själv har jag i åtanke att inte ha sönder mig själv, kanske skulle inkorporera det i onani också.......

Hade sex, i alla fall. Flummigt detta med stön och orgasmläten. Experimenterar typ lite med olika slags orgasmer, och jag har ett par gånger fått en slags orgasm som i upptakten får mig att okontrollerat utstöta väldigt ljusa läten.

SvaraCitera

Score.

SvaraCitera

Ärligt talat är jag glad att jag slipper sexuell aktivitet.

Jag börjar bli för gammal och grinig för sånt.

SvaraCitera

Vilken aktivitet det var här då [wink]

låter nog rätt attentionwhorigt detta.. trodde aldrig jag skulle gilla att suga, men.. det är asnice ju. älskar att göra det, få honom att njuta och då gör jag med det. fint haha. nice att få smisk samtidigt med [blush]

SvaraCitera

Jag ville bara säga en sak till Davvelito och det är "Ja David, Toy-Boy är bättre på fler saker än att prata".

SvaraCitera
latest comments older comments