Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma sexdagbok

latest comments older comments

Vill inte ha sex. Skulle bara vilja bli upphånglad mot en vägg, tack.

SvaraCitera

Jag med. Drömde t.o.m att jag blev det och fick mjuka kyssar.

SvaraCitera

vill ligga.

SvaraCitera

Nu var det länge sen alltså. Och det hjälpte inte att prata om det igår. Blir bara värre och värre. Vill ha sex. För det är inte bara sex med honom, det är så mycket mer. Saknar det.

SvaraCitera

Kära sexdagboken,

Min sexlust är rekordlåg. Hade inte känt mig minsta frustrerad om jag inte haft sex alls de senaste två månaderna. Har lyckats uppbåda tillräckligt med sexlust vid ett par tillfällen så att sambo är nöjd, men det har faktiskt mest varit för hans skull, har inte känt någon större glädje över det. Mer "Vad skönt, nu kan jag sluta känna mig dålig ett tag till nästa gång det gått lite för lång tid".

Undrar om det kan ha samband med att jag slutat med p-plåster sedan ett halvår tillbaka. Har ju hört att man kan få minskad sexlust, men kan man även få ökad?

SvaraCitera

Det är lugnt nu. I alla fall ett tag till, antar jag.
Har erkännt att jag inte känner behovet av det, det tycker han är jobbigt. Men det är lugnt. Får se hur det känns.

SvaraCitera
Döden

Jag har haft återkommande drömmar om hur jag blir överväldigad av mitt eget blod, att förverkliga mina fantasier är någonting som jag lockas av.

SvaraCitera

asså fyfan [cry][cry][cry][cry]

SvaraCitera

Får ont när jag stoppar in tampong [sad] tänk om jag aldrig kommer kunna ha sex igen uhuuhuh

SvaraCitera

ainos:

Får ont när jag stoppar in tampong tänk om jag aldrig kommer kunna ha sex igen uhuuhuh

det har jag typ alltid, det brukar inte vara någon fara.

SvaraCitera

fyfan

era jävlar

SvaraCitera

fyfan

era jävlar

SvaraCitera

fyfan

era jävlar

SvaraCitera

ainos:

Får ont när jag stoppar in tampong [sad] tänk om jag aldrig kommer kunna ha sex igen uhuuhuh

ha lite vaselin på den

SvaraCitera

amsi:

det har jag typ alltid, det brukar inte vara någon fara.

isola:

ha lite vaselin på den

ne men brukar inte ha ont [sad] gör jätteont nu
uuh

SvaraCitera
latest comments older comments