Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma sexdagbok

latest comments older comments

(får samma känsla som du av tråden)

SvaraCitera

Jr. HBT:

måste det vara förhastat naivt ungdomligt att protokollföra och diskutera sitt sexliv?

det beror förstås på hur det går till: jargongen i den här tråden är (naturligtvis) synnerligen ungdomlig

i pedagogiskt syfte ser jag en behållning i att diskutera sex, men inte annars (eftersom det då förlorar sin magi - för mig. det bör inte vara uppe vid ytan som något att skylta med)

SvaraCitera

Schism:

jargongen i den här tråden är (naturligtvis) synnerligen ungdomlig

jag är inte säker på om detta utlåtande håller

SvaraCitera

Schism:

i pedagogiskt syfte ser jag en behållning i att diskutera sex, men inte annars (eftersom det då förlorar sin magi - för mig)

om man diskuterar sitt privata sexliv med andra eller om man diskuterar det med partner?

SvaraCitera

isola:

om man diskuterar sitt privata sexliv med andra eller om man diskuterar det med partner

jag syftar mest på att det känns underligt att skylta med det

jag är givetvis öppen för att diskutera med min partner, och ev. andra (även om det senare aldrig någonsin sker) bara det görs på ett lämpligt sätt

SvaraCitera

Jr. HBT:

får man skriva idag ville jag inte redogöra för mitt privatliv på um?

😀

SvaraCitera

Den är liksom för stor, den kommer inte få plats.

SvaraCitera

Drömde ett stycke barnförbjuden dröm inatt och vaknade av att jag inte alls var särskilt långt ifrån fulländad tillfredsställelse ([blush]), det kändes jättemärkligt.

SvaraCitera

drömde också en barnförbjuden dröm. den lilla proletärpalten bet av mannens tå innan han lyckades binda fast munkavlen, sedan begravde vi den utanför huset. hon var fri!

SvaraCitera

Jr. HBT:

är det ok att skriva idag hade jag fan inte något jävla sex?

ja

SvaraCitera

Drömmer också sexdrömmar typ varje natt nuförtiden. Märks att det var ett tag sen. Men snaaart sååååååååå.

SvaraCitera

drömmer om min lärare ganska ofta, hehe. Inte mitt fel att han är så jäkla snygg och sexig och fin och gullig och snäll och charmig.... Borde nog sluta tänka på honom nu

SvaraCitera
Döden

ennie_:

typ de äckligaste och konstigaste jag läst...skärp dig döden

Vissa slickar med nöje i sig liv som kunde blivit, andra sliter med sina tänder musklerna av benen och törstar efter mer. Naturens skapelser är till för njutning och hur de bör avnjutas har du ingenting att säga till mig om.

SvaraCitera

Vill höra om något awkward slash dåligt sex ni har haft. Det vore kul.

SvaraCitera

Mvh njuter av andras pinsamma historier. =)

SvaraCitera
latest comments older comments