ceka92:
baby, jag kan right here, right now.genomskådar alla människor(förutom jack nicholson och dylika)
Du är rustad för framtiden. Ge de vad de tål!
ceka92:
det låter inte alls som att han är mogen för en relation, speciellt då han har informerat dig om detta
Även om anledningen till varför han ej är mogen är att han har personliga problem som han först och främst vill ta tag i?
ceka92:
du är värd mer än att hoppas och vänta på någon som inte visar vad han vill. ni kan vara goda vänner eller något annat men vänta dig inte kärlek eftersom han nog inte är mogen nog eller intresserad av dig romantiskt.
Alltså vi har en ganska djup relation, vi berättar allt för varandra. Om det inte vore för att vi är tända på varandra så hade jag sett honom som en jättebra vän. Men vi kan ej låta bli varandra när vi ses. Jag har försökt att träffa andra men jag kan ej för jag gillar honom så.
Skönt att jag inte har några bekännelser att skriv om här
Lill-fisen:
Även om anledningen till varför han ej är mogen är att han har personliga problem som han först och främst vill ta tag i?
Ja, men vänta bara inte på honom. Låt honom komma till dig.
Bra david
ceka92:
Ja, men vänta bara inte på honom. Låt honom komma till dig.
Det vet jag att jag borde. Vet ej hur jag ska göra det bara.
Btw, tack för dina tips. Trodde ej att någon skulle bry sig och kommentera ens.
Hade en modest okysk dröm härom natten, förekom nästan sexande, det var lite trevligt
Skönt att äntligen få leva ut en av mina hemligaste fantasier! Vilken befrielse och vilket klimax!
CharlotteEdin:
Skönt att äntligen få leva ut en av mina hemligaste fantasier
Ost?
Fick hångla igår Det är allt jag har att skriva i sexdagboken
Men bra hångel! Hångel är bäst.
HEJ SEXDAGBOKEN
SAK JAG GILLAR MED MIN PARTNER: VI KAN PROVA NYA GREJER OCH GÖRA HELT KNÄPPA SAKER, INSE ATT DET INTE FUNKAR, GAPSKRATTA OCH SEN BA PROVA NÅT ANNAT, SOM FUNKAR.
HAN ÄR TYP SEXIGASTE PERSONEN JAG TRÄFFAT. PÅ SANT OCH RIKTIGT.
Vissa dagar (läs alla dagar) vill jag hugga av snoppen då jag inte vill sexa rent psykiskt men kroppen vill det hela tiden verkar det som.
Vissa dagar (läs alla dagar) vill jag hugga av snoppen då jag inte vill sexa rent psykiskt men kroppen vill det hela tiden verkar det som.
Självsexande då