Mitt sexliv just nu är samma som Jimmie Åkessons huvud - tomt och öde.
När man bara får och får, då leker livet! 🙂
Uhu. Vill mysa. Saknar hans peniz.
ska typ i helgen om jag inte är för deprimerad
Alla som är avis på att jag fick ligga ikväll räcker upp en hand.
jag ttjatade å tjatade å tjatade på min pojkvän att vi skulle ha sex fast att vi inte hade några kondomer. jag är chockerad över mig själv. han säger nej hela tiden sen ok. så gjorde vi det.
jag har ingen mensvärk å ingen mens fast mensen skulle vart här för 1 vecka sedan. jag hatar sånt vrf kan inte mensen ba komma när den ska. så deprimerande att oroa sig i onödan. åååhhh huuueee:(
jag ttjatade å tjatade å tjatade på min pojkvän att vi skulle ha sex fast att vi inte hade några kondomer. jag är chockerad över mig själv. han säger nej hela tiden sen ok. så gjorde vi det.
jag har ingen mensvärk å ingen mens fast mensen skulle vart här för 1 vecka sedan. jag hatar sånt vrf kan inte mensen ba komma när den ska. så deprimerande att oroa sig i onödan. åååhhh huuueee:(
kom han i dig?
funderar på trekant m 1 extra tjej, verkar nice. ngn som provat?
Oj, har inte skrivit här på jättlänge! (Beror inte på brist av sexuellt umgänge om ni tror det )
Hade iaf sex imorse. Kommer nog ligga imorgon också. Det är najs.
tror att jag borde utreda min sexualitet
amsi: kom han i dig?
nu kom min mens idag iaf så skööööönt Det va ändå inte bra sex utan kondom för han va så jävla rädd hela tiden å hade en fucking våtservett i handen han skulle torka pipen med hela hela tiden. Nej nu finns det iaf ännu en anledning att köra safe.
Paseo:
nu kom min mens idag iaf så sköööööntDet va ändå inte bra sex utan kondom för han va så jävla rädd hela tiden å hade en fucking våtservett i handen han skulle torka pipen med hela hela tiden. Nej nu finns det iaf ännu en anledning att köra safe.
pipen haha. men bra! tog ett test i tisdags, fick mens i onsdags wöööö
va tkr ni om min flickväns nyrakade fitta???