Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma sexdagbok

latest comments older comments

Mitt sexliv just nu är samma som Jimmie Åkessons huvud - tomt och öde.

Ledsen

SvaraCitera

När man bara får och får, då leker livet! 🙂

SvaraCitera

Uhu. Vill mysa. Saknar hans peniz.

SvaraCitera

ska typ i helgen om jag inte är för deprimerad 

SvaraCitera
24/7
 24/7

Alla som är avis på att jag fick ligga ikväll räcker upp en hand.

Skadeglädje

SvaraCitera
Paseo

jag ttjatade å tjatade å tjatade på min pojkvän att vi skulle ha sex fast att vi inte hade några kondomer. jag är chockerad över mig själv. han säger nej hela tiden sen ok. så gjorde vi det.

jag har ingen mensvärk å ingen mens fast mensen skulle vart här för 1 vecka sedan. jag hatar sånt vrf kan inte mensen ba komma när den ska. så deprimerande att oroa sig i onödan. åååhhh huuueee:(

SvaraCitera

Paseo:

jag ttjatade å tjatade å tjatade på min pojkvän att vi skulle ha sex fast att vi inte hade några kondomer. jag är chockerad över mig själv. han säger nej hela tiden sen ok. så gjorde vi det.

jag har ingen mensvärk å ingen mens fast mensen skulle vart här för 1 vecka sedan. jag hatar sånt vrf kan inte mensen ba komma när den ska. så deprimerande att oroa sig i onödan. åååhhh huuueee:(

kom han i dig?

SvaraCitera

funderar på trekant m 1 extra tjej, verkar nice. ngn som provat? Skadeglädje

SvaraCitera

Oj, har inte skrivit här på jättlänge! (Beror inte på brist av sexuellt umgänge om ni tror det Arg)

Hade iaf sex imorse. Kommer nog ligga imorgon också. Det är najs.

SvaraCitera

tror att jag borde utreda min sexualitet

SvaraCitera
Paseo

amsi: kom han i dig?

nu kom min mens idag iaf så skööööönt Hjärta Det va ändå inte bra sex utan kondom för han va så jävla rädd hela tiden å hade en fucking våtservett i handen han skulle torka pipen med hela hela tiden. Nej nu finns det iaf ännu en anledning att köra safe.

SvaraCitera

Paseo:

nu kom min mens idag iaf så skööööönt Hjärta Det va ändå inte bra sex utan kondom för han va så jävla rädd hela tiden å hade en fucking våtservett i handen han skulle torka pipen med hela hela tiden. Nej nu finns det iaf ännu en anledning att köra safe.

pipen haha. men bra! tog ett test i tisdags, fick mens i onsdags wöööö

SvaraCitera

Rodnar

SvaraCitera

svalg_69214914.jpg

va tkr ni om min flickväns nyrakade fitta???

SvaraCitera

Rodnar

SvaraCitera
latest comments older comments