Knegaren:
Det lät som ett bra ord och jag ska skydda henne mot douchebags och faror...är inte det vad en äkta karl gör?
Mot douchebags får man inte skydda för mycket ju! Det bästa som finns är att själv slänga en riktigt fet dissjävel på nån äckligt douchigt snubbe.
Jag tror jag gick in på fel forum.. Det är lugnt , jag hittar min egen väg ut 😮
Knegaren:
Det lät som ett bra ord och jag ska skydda henne mot douchebags och faror...är inte det vad en äkta karl gör?
vad som är manligt och kvinnligt känns inte så intressant, men antar att du definierar dig rätt mkt med ditt kön. Känner du dig inte manlig om tjejen är större än dig? Varför spelar sådant roll? Betyder inte det är du är rätt osäker på din manlighet isåfall? "riktig karl" kan vara det mest retarderade begreppet någonsin.
tevepro: vad som är manligt och kvinnligt känns inte så intressant, men antar att du definierar dig rätt mkt med ditt kön. Känner du dig inte manlig om tjejen är större än dig? Varför spelar sådant roll? Betyder inte det är du är rätt osäker på din manlighet isåfall? "riktig karl" kan vara det mest retarderade begreppet någonsin.
Jag är inte attraherad av tjejer som är större än mig. Inte ens om de är längre. De kan vara hur trevliga roliga, smarta, smala och snygga som helst. Men är de längre än mig, then they got no chance in hell
Saga97 : Jag tror jag gick in på fel forum.. Det är lugnt , jag hittar min egen väg ut 😮
neej stanna här lilla vän
Jag är inte attraherad av tjejer som är större än mig. Inte ens om de är längre. De kan vara hur trevliga roliga, smarta, smala och snygga som helst. Men är de längre än mig, then they got no chance in hell
För då känner du dig inte som en man?
tevepro:
För då känner du dig inte som en man?
Det handlar inte om det. Det är bara inte attraktivt, alla gillar vi olika herregud.
Knegaren:
Det handlar inte om det. Det är bara inte attraktivt, alla gillar vi olika herregud.
Jag försöker förstå hur du tänker, jag kan inte veta. Kan bara anta.
tevepro:
Jag försöker förstå hur du tänker, jag kan inte veta. Kan bara anta.
Alla ogillar olika. Det är inga konstigheter.
sluta spamma med ert tjafs plz
Åh gud, THIS GUY.
tevepro:
Definiera "riktig karl" gärna.
Nej.
Du vet, egen bil (check iofs) egen bostad, ska ha gjort lumpen och ska naturligtvis ha ett jobb.