Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma sexdagbok

latest comments older comments

mrman:

Det skulle jag kunna stå ut med 3-4gånger per vecka.

Då äre bara köra!


   
SvaraCitera

brunstiga bröl bryter betryckande bristsjukdom


   
SvaraCitera

Knegaren:

Alla har det inom sig. Bara några få vet hur de ska visa det.

Det är saker man behöver utveckla och lära sig. Precis som allt annat.
Sedan har ju inte alla samma förutsättningar för att lära sig sådant heller.


   
SvaraCitera

isola:

Det är saker man behöver utveckla och lära sig. Precis som allt annat.
Sedan har ju inte alla samma förutsättningar för att lära sig sådant heller.

Är man fullt frisk och ek funktionsnedsatt så fungerar det. Alla kan förändras. Och så länge det finns liv finns det hopp.


   
SvaraCitera

Knegaren: lla kan förändras. Och så länge det finns liv finns det hopp.

ja pga att man lär sig saker


   
SvaraCitera

isola:

ja pga att man lär sig saker

Just så.


   
SvaraCitera

Biologen:

vem vet, jag kanske är jättekass på att stimulera klitoris ??

haha.


   
SvaraCitera
Saga97

kachin:

neej stanna här lilla vän BlinkSkadeglädjeSkadeglädje

Nej nej, det är bra... RodnarIcke!


   
SvaraCitera

försökte väcka världens morgongrinigaste människa med sex. gör nog inga fler försök.


   
SvaraCitera

Knegaren:

Pumpa! Det finns många många fördelar med det. Jag trodde inte det heller förut men det funkar faktiskt, det är då tjejerna kommer. Kirra lite acessoarer också. Kanske en schysst klocka, en snygg scarf (absolut ingen huvudbonad!) eller rent av lite bling i örat. Bara köra!

Hur ytliga tror du att vi är? Fruktansvärt.


   
SvaraCitera

Fingerprints:

Hur ytliga tror du att vi är? Fruktansvärt.

Lite attraktion skadar inte. Man mår ju själv bra av det för en snygg människa är synonymt med en frisk människa sägs det. Det i sin tur bidrar med vad som kallas för utstrålning, snälla killar är bra men har de inte det där extra så kommer de inte längre än friendzone. Man kan säga såhär, snälla killar som tjejer inte attraheras av hamnar i friendzone, attraktiva killar som beter sig som svin får ligga men sen blir det inte mer. Snygga och snälla killar funkar såvida de inte är gay vilket tyvärr oftast är fallet.


   
SvaraCitera

Knegaren:

Lite attraktion skadar inte. Man mår ju själv bra av det för en snygg människa är synonymt med en frisk människa sägs det. Det i sin tur bidrar med vad som kallas för utstrålning, snälla killar är bra men har de inte det där extra så kommer de inte längre än friendzone. Man kan säga såhär, snälla killar som tjejer inte attraheras av hamnar i friendzone, attraktiva killar som beter sig som svin får ligga men sen blir det inte mer. Snygga och snälla killar funkar såvida de inte är gay vilket tyvärr oftast är fallet.

Visst, träna på, det är sunt, fan gör det för din egen skull, inte någon annans.
Men att skaffa en massa löjliga accessoarer.. Jag personligen skulle inte sätta på mig en klocka och bara "mmm, där ökade jag chansen för att få ligga".

 


   
SvaraCitera

P.s. Alla är inte som du beskriver ovan. 


   
SvaraCitera

Hej har jag kommit till "Knegaren får aldrig ligga"-dagboken? Tardig


   
SvaraCitera

Fingerprints:

Visst, träna på, det är sunt, fan gör det för din egen skull, inte någon annans.
Men att skaffa en massa löjliga accessoarer.. Jag personligen skulle inte sätta på mig en klocka och bara "mmm, där ökade jag chansen för att få ligga".

 

Man måste ändå ha nån form avmotivation. Jag kanske gör det just för den där speciella någon som ska skydda i alla väder och lägen. Nähä men om man kommer i mjukisbrallor, skitigt hår och vit t-shirt som man spillt sås på då? Är man lika attraktiv då? Klockan var bara ett exempel, framför allt mer nåt man lägger till, sluta se allt svart och vitt.


   
SvaraCitera
latest comments older comments