helt sjukt :$
Tickstart:
ja vet!!!!!!!! aslätt
Meh![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
subba![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
ahmeh de kan du va!
asså va baserade du de uttalet på egentligen så dum!!![[crazy]](/img/smilies/crazy.gif)
LillaSnigel:
Nu onanerar inte jag, för det är tråkigt, men gör inte du det? Är inte det tillfredställande då?
långt ifrån samma sak ju!!!
Tickstart:
de går över efter typ ett år eller så
haha :((
Lets talk about sex baby, lets talk about you and me, lets talk about all the.... Something something that may be! Lets talk aboooooout sex. 🙂
XMinGrönaLampaÄrDödX:
Ett halvår är väl inte så mycket, nykär är man väl typ första året? För det är exakt lika för alla
hahaha, ja mycket möjligt att vi fortfarande är det. Men jag känner inte att min sexlust skulle förändras nämnvärt, fast ah.. vad vet jag ![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
XMinGrönaLampaÄrDödX:
Dåligt
Hoppas du får ett långt och lyckligt förhållande med D3wnis!
Naaw tack söt! ![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
Hoppas på det bästa för dig och din pojke också.
kebu12:
Borde vara bög
aa ![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
Okay, så jag frågade inte snubben på jobbet ifall han ville... Ja ni vet. As you probably knew that I wouldn't.
Men kanske imorgon då. 🙂
Zapetta:
endast en dag vi inte haft sex
Har ni båda saker att göra varje dag eller är ni mest hemma samtidigt? Då kan jag förstå det, men när man jobbat osv så blir man ju så tröööttt.
Fast med sex kanske du menar petting & lite oralsex också?
XMinGrönaLampaÄrDödX:
Är nyfiken i en strut
isola:
Har ni båda saker att göra varje dag eller är ni mest hemma samtidigt? Då kan jag förstå det, men när man jobbat osv så blir man ju så tröööttt.
Han har skola + praktik i veckorna. Jag är bara hemma ![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
isola:
Fast med sex kanske du menar petting & lite oralsex också?
Nope. Fullbordat sex. Ska vi räkna med oralsex osv så blir det en jävla massa mer ![[wink]](/img/smilies/wink.gif)
Hahaha, jag har insett att "hej jag uppfann en sexdagbok på en ungdomssajt där jag aktivt skriver i varje kväll" troligtvis inte skulle fungera som en raggningsreplik. 🙂
klåparen:
aa
va, hade du viljat ligga med mig om jag var bög eller?![[confused]](/img/smilies/confused.gif)
![[cool]](/img/smilies/cool.gif)
![[sad]](/img/smilies/sad.gif)