Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma sexdagbok

latest comments older comments

Nintendo:

Nä och tydligen är hormonpreparat inte kompatibelt med viktnedgång. Jag borde ha fortsatt att vara tjock och (vaginalt) lycklig

Men ditt syfte var väl egentligen inte att gå ner i vikt ändå? Så då gör det ju ingenting om du inte går ned mer? [party]

Nintendo:

vågar inte börja med cerazette igen

Måste väl finnas andra piller?

SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Måste väl finnas andra piller?

Bara mini-piller som är sådär "åh du måste ta exakt samma klockslag annars fungerar det inte lika bra". Bah.

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Men ditt syfte var väl egentligen inte att gå ner i vikt ändå? Så då gör det ju ingenting om du inte går ned mer?

Nä, men det är ju inte direkt något jag har kontroll över sådär, det bara sker ju uhuh. Och kan inte direkt äta annorlunda eller känns det som, jag är (kors)allergisk mot vete och kan inte börja äta det igen. [crazy] *allergisk mot allt*

SvaraCitera

Nintendo:

Mm, det är så det blir för mig. Och så känns det typ... avdomnat och konstigt

okej, minns ej exakt hur det kändes för mig, har ej använt det på typ ett år.

minns dock att det började klia inuti när jag använde plastkondomerna [bigsmile]

Nintendo:

Får liknande känsla i handen när jag råkar ta vissa saker som jag är jätteallergisk mot = väldigt säker på att det är allergi, bah.

ah låter ju onekligen som det!

Nintendo:

Hoppas spiral fungerar för mig, vågar inte börja med cerazette igen eftersom min mamma blev väldigt deprimerad av dem. Var deprimerad större delen av min tonår, har säkert något samband med att jag åt cerazette...

vågar inte ta några hormoner alls efter det där, tror jag till och med fick cilest just för att jag hade varit deprimerad tidigare och det skulle innehålla mer östrogen än diverse andra sorter, men det hjälpte ändå inte.

känns på något vis "farligare" att äta piller med en miljard biverkningar än att ha en bit koppar inuti [crazy]

SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Men ditt syfte var väl egentligen inte att gå ner i vikt ändå? Så då gör det ju ingenting om du inte går ned mer?

Oj, tolkade feeel. Det var inte så jag menade! Jag fick megamens som inte ville sluta när jag åt cerazette pga viktnedgången. Det slutade inte forsa förrän jag slutade äta pillren. Det var traumatiskt [sad]

SvaraCitera

Blivande_japan:

känns på något vis "farligare" att äta piller med en miljard biverkningar än att ha en bit koppar inuti

Ja, det känns läskigt med allt man kan få. Och um-tanterna säger alltid: Men tänk på det positiva du får kanske mindre mens. Som om det skulle väga upp för alla skumma biverkningar som man kan få [tard]

SvaraCitera

Nintendo:

Ja, det känns läskigt med allt man kan få. Och um-tanterna säger alltid: Men tänk på det positiva du får kanske mindre mens. Som om det skulle väga upp för alla skumma biverkningar som man kan få

hahaha mm
hade jag jag behövt äta de där pillrena ens några veckor längre än jag gjorde hade jag seriöst övervägt att ta livet av mig [crazy]

SvaraCitera

Fick nya p-piller utskrivna via telefon. Tack, det var vänligt. Mina tuttar växer dock som fan av dessa trors att man inte ska få p-pillerhull av dem. Hmhm.

SvaraCitera

elverpigen:

Mina tuttar växer dock som fan av dessa trors att man inte ska få p-pillerhull av dem. Hmhm

Det är ganska vanligt att kroppen lagrar mer vatten när man äter p-piller! Och när jag samlar på mig vatten så märks det ofta jättetydligt på brösten. [cute]

SvaraCitera

Nintendo:

Det är ganska vanligt att kroppen lagrar mer vatten när man äter p-piller! Och när jag samlar på mig vatten så märks det ofta jättetydligt på brösten.

Sant, men dessa ska ha ganska liten sån effekt, beklagade mig över att jag blev så knubbig av ppiller varpå hon föreslog dessa. Återstår dock att se hur nöjd jag är i aommar när jag ska börja träna lite mer. Kanske blir kaos.

SvaraCitera

Nu är jag jättesugen på jättemycket sex för övrigt. Men får vara utan ett tag till. Hmpf.

SvaraCitera
sincan

Oväntat att hitta passe här[badgrin]

SvaraCitera

Galet mkt sex sista två dagarna.

SvaraCitera

Killen kom i mig, fick en socka att stoppa under, sprang ner för trappan, glömde stänga dörren. Hans mamma kom in när sockan ligger på golvet jag sitter på toa. Glömde att nån var hemma, och att låsa dörren. Hon såg mig och sockan. sockan hade lyckats bli blodig också. Och den familjen måste vara den mest öppnaste familjen när de gäller sex. ojdå. Ingen bryr sig. Men spela roll. Tänkte berätta iallafall.

SvaraCitera

Det var allt för längesen. Borde åtgärda, börjar känna mig smått sexuellt frustrerad. [sad]

SvaraCitera

SNART KAN JAG HA ETT FUNGERANDE SEXLIV IGEN WOHO. [crazy]

SvaraCitera
latest comments older comments