Här kommer den nya eftersom vår sexguru Ganon tog bort den andra.
Sexdagboken skapades ursprungligen av användaren Violine.
Här kommer den nya eftersom vår sexguru Ganon tog bort den andra.
Sexdagboken skapades ursprungligen av användaren Violine.
känner mig jättedirty som har gjort betydligt "värre" saker än att producera loskor som glidmedel 🙁
snorlåmor
haha ja! nästa gång jag är förkyld ska jag snora ner snubbn ist. snor borde ju glida hur bra som helst?
ska hosta upp sådana där riktiga snorklumpar som en katt.. sexigt...
ok nu är de bra.
019linnea:
haha ja! nästa gång jag är förkyld ska jag snora ner snubbn ist. snor borde ju glida hur bra som helst?
😀 jag tror du har rätt!
my god..
känner för o bli dregglad på hehe
har nog lite o göra med att det va extrapris på 2.8%or idag
Tickstart:
hallå!!!!!!
Det är faktiskt sant, det rann ur hans mun över min haka och hals. Man kan tänka sig att det är lite äckligt men i stunden så kändes det som en komplimang att jag kunde få honom att tappa kontrollen så att hans saliv inte ville stanna kvar i hans mun. Det är ju lite sexigt.
Säger tjejen som aldrig tagit sperma i munnen, lekt med sig själv och ogillar att säga könsord irl.
Violine:
Det är faktiskt sant, det rann ur hans mun över min haka och hals. Man kan tänka sig att det är lite äckligt men i stunden så kändes det som en komplimang att jag kunde få honom att tappa kontrollen så att hans saliv inte ville stanna kvar i hans mun. Det är ju lite sexigt.Säger tjejen som aldrig tagit sperma i munnen, lekt med sig själv och ogillar att säga könsord irl.
Ska testa min kuk för att se om den är infekterad. Inte för att jag misstänker det utan för att snygg-*** inte låter mig knulla henne i fittan utan kondom annars
obs det var inte jag som lyfte fram frågan
Tickstart:
Ska testa min kuk för att se om den är infekterad. Inte för att jag misstänker det utan för att snygg-*** inte låter mig knulla henne i fittan utan kondom annarsobs det var inte jag som lyfte fram frågan
Jag tycker det låter klokt ändå! Jag testade mig trots att jag var 99% säker på att jag inte hade något för sinnesrons skull. Sjukt värt (och gratis).