Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma sexdagbok

latest comments older comments

Tickstart:
Jag är inte kär i nån pff!!!

Kom då!

SvaraCitera

Violine:

Kom då!

Du vill jag ska vara din rebound-umare? Rodnar

SvaraCitera

Tickstart:

Du vill jag ska vara din rebound-umare? Rodnar

Fuck no, kommer du hit så går vi på en ordentlig dejt. Är du redo för det? 

SvaraCitera

Violine:

Fuck no, kommer du hit så går vi på en ordentlig dejt. Är du redo för det? 

Är sällan i sthlm men när jag väl är där så brukar jag känna mig rätt äventyrslysten och modig Rodnar Så aa hade lätt gjort det. Men hallå, jag är lika hypotetisk som din baltiske arkitekt!

SvaraCitera

Skulle cykla hem till peter i eftermiddag och jag klämde pungen när jag satte mig på sadeln...jääävlaar vad det kändes 

SvaraCitera

Såna bdsm-grejs som violine och tickstart snart ska utforska. Klämpa pungar osv

SvaraCitera

skrev ett långt inlägg men råkade radera det...... aja för att göra en lång historia kort så var jag i fredags nära på att ligga med en kille som är förlovad. var på samma efterfest med honom i somras (han hade flickvän då) och råkade stöta på honom i gbg i helgen.. antog att han var singel nu då han var jättepå mig. vi höll på lite och var nära på att gå hela vägen. frågade faktiskt innan vi började strula om inte han hade flickvän fortfarande, men han gav mig inget riktigt svar utan skämtade bort det. anade oråd då men en var ju full och lite myssugen så tänkte inte mer på det. efteråt snokade jag på fb och visst har han flickvän, de är till och med förlovade (!). det fick jag lite ångest av. inte för att deras relation rör mig men är trött på att träffa douches...vi bytte inte nummer eller något iaf som tur är.

SvaraCitera

Nog för att jag testat en del inom sex men bdsm vill jag fan aldrig pröva..räcker med att klämma pungen på cykeln

SvaraCitera

Tickstart:

Är sällan i sthlm men när jag väl är där så brukar jag känna mig rätt äventyrslysten och modig Rodnar Så aa hade lätt gjort det. Men hallå, jag är lika hypotetisk som din baltiske arkitekt!

You have a point my good sir. Skit it då. 😉

Nahual:
Såna bdsm-grejs som violine och tickstart snart ska utforska. Klämpa pungar osv

Äh, Tickan bara retas med mina känslor!

SvaraCitera

Näe retas ej!!! Vill ba ej gå miste om något, samt ej ingjuta falska förhoppningar Rodnar

SvaraCitera

Tickstart:
Näe retas ej!!! Vill ba ej gå miste om något, samt ej ingjuta falska förhoppningar Rodnar

Hahaha, okej, men jag kommer inte sitta och vänta på dig Tickan... 

SvaraCitera

Violine:

Hahaha, okej, men jag kommer inte sitta och vänta på dig Tickan... 

only time will tell Blink

SvaraCitera
Berit

gå på en dejt för i helvete din fegis

SvaraCitera

Tickstart:

only time will tell Blink

Antar att det är så. 😉

SvaraCitera

Violine:

Antar att det är så. 😉

skulle inte du sova Sexoline? :$