Snyggdouchen kommer förmodligen över ikväll, wööö
Skickade dessutom screenshotet på där bästis berättade om sin dröm om honom. I den hade snyggdouchen våldtagit hennes pojkvän så hon tvingade honom att äta upp sina kulor typ? Var mkt blod inblandat. Han blev lite chockad sådär
Vi hade sex hela natten och det var grymt
Har fortfarande inte haft sex med någon, inte förvånad, för att ha sex så måste man hänga med folk ch jag har böcker.
avled på morgonen när han klädde på sig framför sängen och gick runt lite i sina svarta jeans och bar överkropp uh. mörk, tatuerad, skäggig, muskulös.. fuck. sen en halvjobbig personlighet på det. himmeln och helvetet
Vill att mensen ska passera så vi kan ligga (obs båda föredrar att ligga utan den). Han åker dock bort en månad på onsdag så om man har tur är det blodfritt innan dess! Glömmer nästan alltid bort hur mörk hans röst är före varje gång vi ses, är på gränsen till läskigt
Följde med en skitsnygg kille hem ihelg men så hade jag fått i mig lite för mycket och började kräkas så det blev inget av det. Vill träffa honom igen men vågar inte för jag skäms...
... Asså... Asså... Jag är stunned...
Kk la upp sexiga träningsbilder på snapchat där alla hans tatueringar och muskler syntes. Tkr han ska komma hem nu så man får ta del av det in person
gillar sexualitet.