Brocode vad är det för trams, det han bryter mot är ju dina gränser. Du har visat att du inte vill och han fortsätter.
019linnea:
Berättade för kk om att hans polare fortsätter stöta på mig och att han automatiskt bryter mot brocode. Kk blev chockad, frågade om vi hade gjort något, vad som sas m.m men blev lugn igen när jag förklarade att jag inte ens gillar hans polare. Kompisen verkar mest tänka med kuken
vonKissekatt:
Brocode vad är det för trams, det han bryter mot är ju dina gränser. Du har visat att du inte vill och han fortsätter.
Nejmen jag tycker att polaren bryter mot brocode. Småtaskigt kompisarna imellan. Får se vad det blir för åtgärd senare, kmr kräva en del snack eftersom flera människor är inblandade
Den som ska bli tillsagd är väl bara den som inte respekterar dig. Det handlar bara om honom.
019linnea:
Nejmen jag tycker att polaren bryter mot brocode. Småtaskigt kompisarna imellan. Får se vad det blir för åtgärd senare, kmr kräva en del snack eftersom flera människor är inblandade
vonKissekatt:
Den som ska bli tillsagd är väl bara den som inte respekterar dig. Det handlar bara om honom.
Det handlar om att han är dum, men gäller att skaffa ett förhållningssätt efteråt eftersom jag kanske stöter på honom i framtiden i.o.m mitt kk.
mehh
019linnea:
Vad tänk du påå. Eller var det en ren anteckning i sexdagboken
det var känslan 'när man trott man ska få ligga i flera timmar å sen blire inget av det' uttryckt i skrift
Nahual:
det var känslan 'när man trott man ska få ligga i flera timmar å sen blire inget av det' uttryckt i skrift
Åh 🙁 det är en astråkig känsla ju
Ikväll
Hade asgött sex och allmänt jättemysigt önskar vi kunde haft fler omgångar dock
Har varit kåt hela dan men dumma brud upptagen 🙁
Haft en jättebra natt! Måste dock byta till ett plagg som täcker sugmärken innan mamma kommer hit
Någon borde ligga med mig snart så att jag kan gå vidare i livet
på lördag..
uuh vill att han ska komma hem från jobb. tänker sen bara hoppa ner i hans skägg och gosa med det. sen ha jättemkt sex osv