Inte Jung:
Någon borde ligga med mig snart så att jag kan gå vidare i livet
tyvärr är man mer eller mindre samma person efteråt
Inte Jung:
men med ett stressmoment mindre
Just det det här är ju UM; Hur anstår du dig sätta dig över kvinnor på det där viset, sex är ingen rättighet! Du borde skämmas, sluta förtrycka kvinnor din vita man.
Så.
Ja nä men efter att du fått ligga så kommer du ändå få samma känsla igen, och stress. Förutom att du jagar ligg x+1 istället för bara x. Detta är inget man blir av med om du hade hoppats det
tänk på det där man brukar säga, om alla möttes med sina sorger i en ryggsäck skulle de flesta gå därifrån utan att ha bytt med någon annan. Typ så iaf.
Tickstart:
Just det det här är ju UM; Hur anstår du dig sätta dig över kvinnor på det där viset, sex är ingen rättighet! Du borde skämmas, sluta förtrycka kvinnor din vita man.
Så.
många kvinnor klagar ju på att de är kåta och vill ha en pojkvän etc inte fan är det någon som säger till dom att de borde skämmas, sex är ingen rättighet och sluta förtrycka män etc......jävla dubbelmoral vi har i detta samhälle, verkligen inte bara på um det är så.....
INGEN skrev till blivande_japan något negativt när hon bölade att hon vill ha en pojkvän.....
Tickstart: Ja nä men efter att du fått ligga så kommer du ändå få samma känsla igen, och stress.
Alldeles för mycket av mina tankar går åt till att stressa över travestin att vara en 30årig oskuld, jag är övertygad om att det är mycket mer påträngande än att bara vara stressad över att vara ensam.
Plus att jag undermedvetet har någon form av aversion/rädsla för sex pga hemska saker jag utsattes för som barn, och jag behöver komma över det.
d var fucktiskt 1 tag sen nu
kanske 1 nytt rekord??
inte haft en kuk i fittan sedan i september
han är äntligeeen tillbaka från fältet och det går att ha kontakt igen. wöö. var härligt att få prata med varandra och planera ligg för när han kmr hem osv
kikade på hans tinderprofil idag och såg att låten han hade insisterat att ha på vår sex-spellista för 2 veckor sen även var hans "anthem" på profilen nu också? kändes weird. DET ÄR JU VÅR LÅT FÖR FAN. tappade som alla förknippelser och mys-känslor till den låten nu.. ska tröstäta cornflakes eftersom jag inte har så mkt mer hemma och kolla på bilder på jason momoa.
akta dig för den där
"nu blir han ju oemotståndlig"
*pang*
kk vill ha sex med mig i sin uniform om... typ en timme? tveksamt om det kmr gå pga anledningar men låter spännande
känns lite läskigt att bli tagen av en stor, skäggig och macho man i fm-uniform? uhuu. är kåt och rädd HAHA
tåget är tydligen inte framme förens 03.00 🙁 vi kmr ej hinna. perkele
kommer göra ngt knäppt ikväll.
och det är inte analt