classified:
En intressant fråga i sammanhanget eftersom du skriver just har flera skitsnygga killar jag kan ligga med i princip när jag vill vilket får mig att ställa frågan - är det viktigare att killen är skitsnygg än att han är jävligt bra på att knulla? Att en kille är skitsnygg är ju ingen garanti för att du får orgasm.Snarare enl några av mina tjejkompisar så är ofta de "snygga killarna" så självupptagna av sitt eget utseende så att de bara "kör på i sängen" medans de mindre snygga killarna verkligen satsar på att tillfredställa tjejen maximalt för att ha större chans att få ett knull.
Bara nyfiken i största allmänhet. Frågan har alltså INGET med mitt egna utseende att göra.
alltså, som för många tjejer kommer jag inte på 5 min direkt. orkar inte alltid heller försöka komma utan nöjer mig med att de smackar på som vanligt! men skulle jag vilja komma påpekar jag såklart det - killens utseende är sedan en bonus och helt enkelt något som ökar min njutning.
utseendet lockar in en och bra sex kan få en att stanna längre i relationen.
Gud va hemskt med sexdagbok. Vågar man ens berätta om sina sexstories här? ._.
Amadeus00:
Gud va hemskt med sexdagbok. Vågar man ens berätta om sina sexstories här? ._.
Jag brukar mest berätta när jag inte får ligga. 😛
Violine: Jag brukar mest berätta när jag inte får ligga. 😛
Du har inte skrivit på ett tag. Kan bara betyda en sak
Hade sex senast 17 juni...tillsammans med någon om man säger så då 😛
Haha skrev upp det!
Har bokat in ligg med 3 pers
HashtagLame:
Hade sex senast 17 juni...tillsammans med någon om man säger så då 😛
Haha skrev upp det!
En månad sedan idag!!!!!!!!!!!!!!! 😉
ville inte ligga med dejten pga mens. mitt "gamla" kk som jag hade i ett halvår och blev lite kär i hörde av sig nyss också och undrade vart jag var eftersom han ville ligga.
kan mensen passera nuuuu
sög av en idag strax innan dejten också. lmao
Fortfarande lika oskuld 🙁