Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma sexdagbok

latest comments older comments

har ett sånt där moment där jag tänker tillbaka på alla jag legat med. fy vad snygg många var men usch vilka douchebags. tänkte på t.ex umaren som allt kändes verkligen superduperbra med men som ghostade mig kallt och en person som ska bli pappa men som alltid är otrogen mot sina partners samt aldrig är hemma. så jävla glad att jag har en karl nu som är skitsnygg, vill vara ihop livet ut och finnas där oavsett vad i vått och torrt. känner mig trygg och glad för en gångs skull

SvaraCitera

arcelence:
har ett sånt där moment där jag tänker tillbaka på alla jag legat med. fy vad snygg många var men usch vilka douchebags. tänkte på t.ex umaren som allt kändes verkligen superduperbra med men som ghostade mig kallt och en person som ska bli pappa men som alltid är otrogen mot sina partners samt aldrig är hemma. så jävla glad att jag har en karl nu som är skitsnygg, vill vara ihop livet ut och finnas där oavsett vad i vått och torrt. känner mig trygg och glad för en gångs skull

urk samt <333 du förtjänar verkl det!!! 

SvaraCitera

flygkärra:

urk samt <333 du förtjänar verkl det!!! 

finaHjärtaHjärtaHjärta 

SvaraCitera
Ice
 Ice

Sedan i måndags förra vecka har jag sovit över hos en väninna. Nu kommer ni nog tänka att vi har haft tjejsex, men så är det inte, vi är bara vanliga kompisar hah. Handlar om hennes grannar ovanför.

Hennes grannar precis ovanför har haft sex varje kväll eller natt, inget konstigt med det. Det hörs bra, inget konstigt med de då det är precis ovanför. Hörs även ut i trapphuset når går in/ut. Men är inte de som låter mest när de sexar, det som hörs mest är ljudet från deras säng när de sexar.
Kan undra om de har tänkt på att skruva åt skruvarna på sängen, om det skulle hjälpa att få sängen att låta mindre eller om de inte bryr sig om att sängen låter mycket?

SvaraCitera

Inte haft sex på någon vecka, och då var det med tjejen jag dejtar. FAN vad jag älskar att ligga med henne. Jag som trott att jag varit straight!? Haha. Är långt ifrån hetero. Blir så jävla kåt av tjejer. Speciellt av henne.

SvaraCitera
Ice
 Ice

alleballe99:
Inte haft sex på någon vecka, och då var det med tjejen jag dejtar. FAN vad jag älskar att ligga med henne. Jag som trott att jag varit straight!? Haha. Är långt ifrån hetero. Blir så jävla kåt av tjejer. Speciellt av henne.

Vissa är osäkra på sin läggning, då är det bara att testa andra sidan för att få veta, du var väl en av dem.

SvaraCitera
jojk
 jojk

Låg med en dejt som jag hade dejt nummer två med.

Efteråt låg han och smekte det tjocka på min mage? Varför gjorde han så? Kände mig väldigt tjock och självmedveten, speciellt eftersom han är deffad och han säger att träning är sexigt

SvaraCitera

kommer fira om jag inte är preggo den här månaden. har varit slarvig och är under byte mellan p-stav till minipiller.

SvaraCitera

DAG 1:
Jag blev helt krossad av att min one and only lämnade mig och har slutat med att släppa in folk i mitt liv så mitt sexliv är bruten.

SvaraCitera

skitkul att ha fått klamydia och se alla i sin omgivning få hem brev om att de måste testa sig >:D

SvaraCitera

Hеj! Om du vіll ha gratіs sеx → http://vyx.se/y0p ← det fіnns många tjejer sоm väntar på dіn pеnis і dіn stаd 🙂 DESS GRATIS

SvaraCitera

Hej! Om du vіll ha grаtіs sex → http://vyx.se/y0p ← det finns många tjejеr sоm väntаr på dіn pеnіs і din stаd 🙂 DESS GRATІS

SvaraCitera

Hej! Om du vill ha grаtіs sex → http://vyx.se/y0p ← dеt finns mångа tjеjеr som väntar på din penіs і din stad 🙂 DЕSS GRATІS

SvaraCitera

Hej! Om du vill hа grаtіs sеx → http://vyx.se/y0p ← det fіnns mångа tjеjer som väntar på din penіs i dіn stаd 🙂 DESS GRATIS

SvaraCitera

hxiley:
DAG 1:
Jag blev helt krossad av att min one and only lämnade mig och har slutat med att släppa in folk i mitt liv så mitt sexliv är bruten.

Du hade iaf nån, consider yourself lucky!

SvaraCitera
latest comments older comments