så killen säger såhär AJ
Ennie_faggot_loser:
visste du att man kan träna fittmusklerna och spänna dom som är en enda stor muskel och klämma åt jättehårt runt kuken så det gör ont
det är asroligt mvh sadist
isola:
det är asroligt mvh sadist
hahahahahahahaha
Ennie_faggot_loser:
det är stor skillnad tkr jag nu
klart att man känner att det är ngt plastigt där men upplever man att det gör sexet så pass dåligt att man måste klaga på det så är nog inte det det enda felet i ens sexliv
isola:
klart att man känner att det är ngt plastigt där men upplever man att det gör sexet så pass dåligt att man måste klaga på det så är nog inte det det enda felet i ens sexliv
mm håller med.
Ennie_faggot_loser:
visste du att man kan träna fittmusklerna och spänna dom som är en enda stor muskel och klämma åt jättehårt runt kuken så det gör ont
xD
ankzor:
Nooo, du var ju typ den ända som skrev OnT här
Just därför. Jag behöver en seriös sexdagbok, inte det här tramsandet.
NEMI:
finns typ inga tjejer på den sidna,. mest desperata dominanta män, lite jobbigt
Ehm, hej, tror inte vi har blivit ordentligt introducerade för varandra...
Luna Lovegood:
näcken är sjukt obekvämt. för jo, den känns. jag är inte slapp som alla andra verkar vara. oh snap.
Marie_Curie:
Ehm, hej, tror inte vi har blivit ordentligt introducerade för varandra...
Hej, haha neh, tror inte det heller.
ankzor:
hoppas jag aldrig behöevr vara med om det 🙂 Har du?
Yup, en gång. Sen hade jag inget men herregud vad noga jag är med kondom nuförtiden pga det haha
lr ngt
Minns ej när jag hade sex med kondom senast. Var nog 16. Tur att mitt ex bara var otrogen med en oskuld, annars kunde det bli ha jobbigt
HAR FORTFARANDE INTE HAFT SEX VILL HA SEX MEN DET PASSAR SIG ALDRIG HATAR MIN VAGINA
Knullsugen, förlorat min vibrerande njutningshöjare på okänd ort
ska ha massa sex i helgen om mitt huvud tillåter (har typ konstiga huvudvärker :P)