Ambivalent:
Uppenbarligen inte så obvious för alla.
Sen är han en jävla fulkopierare också. Tar kunskap/erfarenheter som inte är hans egna och släpper det som en "revolutionerande" bok.
Ambivalent:
Fast ej preggo lovar
Du delade ju rum med Axel och Gugge såatte....
Ambivalent:
Behöver bara bli lite mer självsäker.
blev självsäker när jag hade tränat som fan och blev brunbränd över sommaren.. dessvärre blev jag för självsäker med min nya snygga kropp och mahognybränna så blev bara arrogant istället
x_marty:
Jag tror vi är nära nu. Hormonerna spritter i kroppen.
Abstinens!!!
Nintendo:
Du delade ju rum med Axel och Gugge såatte....
Fick ju ej dela rum med dig
Zapetta:
Fast jag känner fortfarande inte den här eftersökta känslan av att "henne älskar jag över allt annat". Men gör det för parallellkompisen Madeleine, om det ringer några klockor? Henne ska jag ju inte ens träffa förens början av September så det känns långsökt.
The Saviour:
var på krogen igår...raggade...gick åt helvete... 🙁
x_marty:
Fast jag känner fortfarande inte den här eftersökta känslan av att "henne älskar jag över allt annat". Men gör det för parallellkompisen Madeleine, om det ringer några klockor? Henne ska jag ju inte ens träffa förens början av September så det känns långsökt.
Men det kanske är lite tidigt att känna den känslan? Den kommer med tiden typ Om du känner starkare för din paralellkompis borde du inte göra något förhastat med den andra, innan du träffat Madeleine.
OnT: Har inte varit utan såhär länge, på.. länge
Kvinnorna jag faktiskt vill ligga med är ganska otillgängliga på ungefär lika intrikata vis.
Zapetta:
Om du känner starkare för din paralellkompis borde du inte göra något förhastat med den andra, innan du träffat Madeleine.
Precis, just därför känns det lite dumt att ens träffa den andra. Men det går samtidigt inte heller att ringa ett samtal en månad efter som om inget hade hänt och fråga "Hej hur mår du?". Förstår du poängen?
x_marty:
Förstår du poängen?
Ja jag förstår. Du kan ju träffa henne osv men ligga lågt liksom. Om du fattar?
skrämd av en kvist:
likheten mellan drömmen och bokens handling.
Ehm... Har DU läst den boken eller sett filmen? Att bli dominerad är inte samma sak som att bli utsatt för övergrepp, tortyr, misshandel o dyl mot sin vilja. Av sin egen pappa.
Zapetta:
Du kan ju träffa henne osv men ligga lågt liksom. Om du fattar?
Yes sir.
x_marty:
Yes sir.
I like that!