Kära sexdagbok.
Porrig sms-konversation med killen idag. Första seriösa rollspelandet. Herregud vad jag kände mig som F14.
VILL HA
Zapetta:
Kviq:
aldrig märkt att det blir mindre nice för det tyvärr. eller är nog en bra grej
är ju mer nice om man hinner sakna det/längta efter det! + känns som att alla känsliga punkter blir mer härdade om man sexar för ofta!
NEMI:
bättre lycka nästa gång
inte råd att gå på krogen ju
Blivande_japan:
är ju mer nice om man hinner sakna det/längta efter det! + känns som att alla känsliga punkter blir mer härdade om man sexar för ofta!
Klart att det kan vara nice att sakna/längta men är ännu mer nice om man får det när man vill. Pallar inte bli frustrerad Fast sen ja det där med ömhet är ett problem, fast.. efter en väldigt lång periods knullande kan man ju hoppas på att man blir lite mer härdad Även om det är väldigt osannolikt.....
Zapetta:
Klart att det kan vara nice att sakna/längta men är ännu mer nice om man får det när man vill. Pallar inte bli frustrerad
fast då blir det ju ÄNNU mer nice när man får sexa! tkr jag iaf
Zapetta:
Fast sen ja det där med ömhet är ett problem, fast.. efter en väldigt lång periods knullande kan man ju hoppas på att man blir lite mer härdad
menar inte ömhet (även om det också lätt sker) menar mer att man inte är lika känslig=stimulering blir ej exakt lika skönt
kan vara så att jag har råkat bli monogam med en som bor i skåne och jag bor i uppsala 🙁 lär inte bli så mycket sex framöver 😛
Blivande_japan:
fast då blir det ju ÄNNU mer nice när man får sexa! tkr jag iaf
Jo fast jag HATAR perioden då jag är frustrerad. Det är tortyr, så slipper det helst. Väck inte den björn som sover osv
Blivande_japan:
menar inte ömhet (även om det också lätt sker) menar mer att man inte är lika känslig=stimulering blir ej exakt lika skönt
Aha, har jag aldrig varit med om
qazedctgb:
lär inte bli så mycket sex framöver 😛
Hard life!
Tänkte fel förut, typ 72 timmar nu
qazedctgb:
kan vara så att jag har råkat bli monogam med en som bor i skåne och jag bor i uppsala
hur "råkar" man..?
Zapetta:
Jo fast jag HATAR perioden då jag är frustrerad. Det är tortyr, så slipper det helst. Väck inte den björn som sover osv
haha, jo, är ju jobbigt då, men blir underbart när man slipper vara frustrerad mer
Zapetta:
Aha, har jag aldrig varit med om
var glad för d!
qazedctgb:
råkat bli monogam
haha, råkat?
skåningar är fina
Blivande_japan:
haha, jo, är ju jobbigt då, men blir underbart när man slipper vara frustrerad mer
Sant, vill inte vara frustrerad
Blivande_japan:
var glad för d!
D e ja
HAHAHAH VARFÄR LÄSER JAG INTE I DEN HÄR TRÅDEN OFTARE
Blivande_japan:
hur "råkar" man..?
ja men det typ bara blev så... jag vet inte alls hur det gick till egentligen...
Zapetta:
Hard life!
ja får köra massor självsexande 😛
Min kuk är nu läkt.
(JA, JAG SKREV JUST DET JAPANEN, SOM HÄMND FÖR ATT DU PRATAR OM OKRISTLIGA AKTIVITETER)