Här kommer den nya eftersom vår sexguru Ganon tog bort den andra.
Sexdagboken skapades ursprungligen av användaren Violine.
men mupp du trollar ju bara som vanligt!
vafan anklagar mig alla för det, seriöst va har jag trollat här på UM?!?#!
x) du är sådär.. :$ som jag kanske +_+
vad..
lyssna på vio lilla 232700
Alltså jag förstår inte hur jag ska göra. Jag trodde jag gjort klart för folk idenna situation att jag inte är sugen på välmenande råd i detta fall men ändå ska det stötas och blötas och lirkas och pillas. Jag. Vill. Inte. Ha. fler "tips" om vad min pojkvän kan ha för sexuella preferenser, kan ni sluta nu tack.
FruLiten:
hade förut ont ofta före,under,efter samlag. blev till slut att kroppen kopplade ihop samlag med smärta. och det är inte, inte alls speciellt kul.
ja, är rädd för detta typ. men känns som att jag håller det på en bra nivå, och min partner är JÄTTEFÖRSIKTIG så sex gör inte ont. Nu när jag är lite trasig har vi dragit ner sexandet ganska markant också. Vill inte råka dra på mig vaginism eller vestibulit liksom... vill att sex ska va nice på alla plan.
elverpigen:
"shit vad dominant jag är, bajs på kuken och allt"
jag vet inte. det har väl ca aldrig historiskt sett varit högstatus att vara insmetad i den förtrycktas fekalier MEN MEN vad vet jag
elverpigen:
ja, är rädd för detta typ. men känns som att jag håller det på en bra nivå, och min partner är JÄTTEFÖRSIKTIG så sex gör inte ont. Nu när jag är lite trasig har vi dragit ner sexandet ganska markant också. Vill inte råka dra på mig vaginism eller vestibulit liksom... vill att sex ska va nice på alla plan.
Förstår knappt hur du frivilligt påfrestar ditt psyke (lust med mera) och vagina så pass mycket som du gör.
Förresten, svarade du mig på vad du ska ha för ansvar över barnen och angående pengarna? Stod att du citerad men fanns inget inlägg.
FruLiten: Förstår knappt hur du frivilligt påfrestar ditt psyke (lust med mera) och vagina så pass mycket som du gör.
gillar att ligga 🙁
Jag hade inte riskerat vestibulit, vaginalism med mera genom att knulla sönder fittan i alla fall.