Aviseringar
Rensa alla

Vår gemensamma sexdagbok

latest comments older comments

Bell
 Bell

Zymba:
Jag ser mig inte som en sexuell människa riktigt, och blir alltid förvånad när jag inser att jag har haft sex. Vet inte varför, har ju varit icke-oskuld rätt länge, men blir alltid helt "OMG" det slår mig att jag har sexuell erfarenhet. Jag, Zymba, har knullat. Åh gu låter så grooovt. Jag har svalt sperma. Jag har sugit kuk. Nämen gu. Jag har förfört. Jag har blivit förförd. Ledsen Nä usch jag vet inte varför jag inte gillar att se mig själv som en sexuell varelse men nä alltså.

Hahah, fnissade lite generat till detta också Rodnar Men fattar hur du menar! Var så längesen för mig att jag också känner typ: "Vaa, har det där hänt? Hur gick det till?!?"

SvaraCitera

Zymba:
Jag ser mig inte som en sexuell människa riktigt, och blir alltid förvånad när jag inser att jag har haft sex. Vet inte varför, har ju varit icke-oskuld rätt länge, men blir alltid helt "OMG" det slår mig att jag har sexuell erfarenhet. Jag, Zymba, har knullat. Åh gu låter så grooovt. Jag har svalt sperma. Jag har sugit kuk. Nämen gu. Jag har förfört. Jag har blivit förförd. Ledsen Nä usch jag vet inte varför jag inte gillar att se mig själv som en sexuell varelse men nä alltså.

hahaha!

(tänker också så ibland)

SvaraCitera

Zymba:
Tänkte när jag var i Skottland att jag ba borde gå ut på nån klubb och knulla. Släppa lös muttan lite typ. Men den tanken varade i ca 0,2 sekunder.

Blivande_japan:
när jag stönade trodde sture jag pratade med hnm, så han svarade från under sängen...

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

SvaraCitera

har inte haft såhär kul på um sedan 2011

SvaraCitera

chips-reklam:

hahaha!

(tänker också så ibland)

Visst äre konstigt att tänka på sig själv sådär?? Kommer alltid att tänka på en gång när jag sög kuk (åh gu) på ett hotellrum och råkade se min spegelbild i spegeln bakom och jag ba MEN GUD VAD HÅLLER JAG PÅ MED SITTER JAG HÄR PÅ ETT HOTELLRUM MITT I NATTEN OCH SUGER KUK MEN HERREJÖSSES VAD ÄR DETTA FÖR JÄKLA PÅFUND Gråter

SvaraCitera

chips-reklam:

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

chips-reklam:
har inte haft såhär kul på um sedan 2011

du skrattar åt mig och jag har inte ens koll på vem du är Ledsen

SvaraCitera
latest comments older comments